Securitate si Sanatate in Munca (SSM) Realizarea dosarului de evaluare a riscurilor in domeniul sanatatii si securitatii in munca; Intocmirea documentatiei tehnico-organizatorice necesara desfasurarii activitatii de securitate si sanatate in munca; Instruirea initiala si apoi periodica a lucratorilor; Completarea Fiselor Individuale de SSM ale angajatilor; Urmarirea derularii activitatii de Medicina Muncii la angajare si apoi periodic; Intocmirea si aplicarea planului de semnalizare de securitate in cadrul intreprinderii; Constituirea CSSM, in cazurile impuse de lege. Situatii de urgenta (SU) Intocmirea documentatiei tehnico-organizatorice necesara desfasurarii activitatii in domeniul situatiilor de urgenta; Instruirea initiala si apoi periodica a lucratorilor; Completarea Fiselor Individuale de SU ale angajatilor; Organizarea apararii impotriva incendiilor la locurile de munca si dotarea corespunzatoare cu mijloacele tehnice necesare; Planificarea si executarea de controale periodice in scopul depistarii, constatarii si inlaturarii oricaror stari de pericol care pot favoriza initierea sau dezvoltarea incendiilor; Planificarea si testarea interventiei salariatilor si a fortelor specializate,in caz de incendiu; Analiza periodica a capacitatii de aparare impotriva incendiilor a societatii, ca ansamblu. |