Directia pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date Afisari: 3847
Categorie: SERVICII PUBLICE >> Ministere si institutii de interes public Vizitatori: 7443
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Obcina Mare , nr. 2, sector 6,
-------------------------
Phone: Telefon
  0214135442; 0214135049
-------------------------
Web: Internet
  email: depabd@mira.gov.ro
  site: depabd.mai.gov.ro

 
Baza legala  
Detalii  

Directia pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date este organ de specialitate al Ministerului Administratiei si Internelor.

Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date si a serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, precum si solutionarea problemelor de competenta acestora:

1) Ordonanta Guvernului nr. 84/2001 privind înfiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 372/2002, cu modificarile si completarile ulterioare;

2) Hotararea Guvernului nr. 2104/2004 pentru aprobarea Metodologiei privind criteriile de dimensionare a numarului de functii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, constituirea patrimoniului si managementul resurselor umane, financiare si materiale, cu modificarile si completarile ulterioare;

3) Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 290/2005 cu modificarile si completarile ulterioare;

4) Hotararea Guvernului nr. 1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;

5) Hotararea Guvernului nr. 839/2006 privind forma si continutul actelor de identitate, ale autocolantului, privind stabilirea resedintei si ale cartii de imobil, cu modificarile ulterioare;

6) Ordonanta Guvernului nr. 69/2002 privind regimul juridic al cartii electronice de identitate, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

7) Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila, republicata cu modificarile ulterioare;

8) Metodologia nr. 1/1997 pentru aplicarea unitara a dispozitiilor Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila;

9) Ordonanta Guvernului nr. 41 /2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice, aprobata cu modificari prin Legea nr. 323/2003, cu modificarile si completarile ulterioare;

10) H.G. nr. 220/2006 pentru aprobarea Normelor de lucru privind procurarea si transmiterea in strainatate a certificatelor si extraselor de pe actele de stare civila, precum si a datelor cu privire la domiciliul si resedinta unor persoane;

11)Legea nr. 105/1992 cu privire la reglementarea raporturilor de drept international privat, cu modificarile si completarile ulterioare;

12) Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare;

13) Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;

14) Hotararea Guvernului nr. 1723/2004 privind aprobareaProgramului de masuri pentru combaterea birocratiei in activitatea de relatii cu publicul;

15) Legea nr. 243/23.06.2009 pentru modificarea si completarea O.U.G. nr. 97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, pentru modificarea O.G. nr. 84/2001 privind înfiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, precum si pentru modificarea si completarea O.G. nr. 41/2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice;

16) Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autoritati si institutii publice, rationalizarea cheltuielilor publice, sustinerea mediului de afaceri si respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeana si Fondul Monetar International;

17) Hotararea Guvernului nr. 1367/2009 privind înfiintarea, organizarea si functionarea Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date;

18) Legea nr. 202/2010 privind unele masuri pentru accelerarea proceselor.

 

Sesizati faptele de coruptie ale personalului Ministerului Administratiei si Internelor la telefon: 0800806806 - linie telefonica gratuita a Directiei Generale Anticoruptie.

Se recomanda utilizarea browser-ului Microsoft Internet Explorer, minim versiunea 4.0. Utilizarea versiunilor anterioare poate afecta modul de afisare a textului, respectiv graficii. Se pot utiliza alte browsere, insa exista riscul întâmpinarii unor dificultati.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
asistenta sociala   |  certificatul fiscal  |  documente calatorie  |  Acces informatii interes public  |  Acte deces  |  Acte divort copii minori intelegere  |  Acte emise de autoritatile publice  |  Acte necesare autoritatea tutelara  |  Acte normative  |  Acte notariale  |  Acte preschimbarea buletinelor identitate  |  Actele stare civila cetatenilor romani strainatate  |  Activitatile conexe  |  Actul de deces original  |  Administrarea bazelor date  |  Administrarea domeniului public  |  Administrarea inregistrarilor  |  Apostila certificate domiciliu  |  Apostila haga  |  Asistenta aparare  |  Asistenta civila  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica persoane fizice  |  Asistenta nastere  |  Atestare acte  |  Atestare solicitanti adoptie copii  |  Atributiile executorului judecatoresc  |  Autoritatea pentru straini  |  Autoritatea serviciului public asistenta sociala  |  Baza noastra de date  |  Birou traduceri bucuresti  |  Buletinul identitate termen valabilitate  |  Caracter juridic  |  Carte identitate dobandirea cetateniei romane  |  Carte straina  |  Cartea identitate provizorie  |  Carti fotografie  |  Carti straine  |  Casatorie desfacuta divort  |  Cazier judiciar oficiile consulare romania  |  Cerere schimbare nume  |  Cererile eliberarea actelor identitate  |  Certificate atestare  |  Certificate cazier fiscal  |  Certificate deces  |  Certificate stare civila nume eronate  |  Certificate stare civila straini  |  Certificate trezorerie  |  Certificatele de competenta   |  Certificatul casatorie parintilor  |  Certificatul de casatorie   |  Certificatul de casatorie civila  |  Certificatul de deces  |  Certificatul de nastere in original  |  Certificatul divort  |  Cetatean roman domiciliat strainatate  |  Cetateni romani resedinta romania  |  Cetateni romani resedinta strainatate  |  Clarificarea cetateniei romane  |  Completarea actului de stare civila  |  Concursuri copii  |  Conditii materiale adoptie  |  Confidentialitatea datelor   |  Constatator de deces  |  Contravaloarea taxei extrajudiciare timbru  |  Conventiei de la haga  |  Copii acte   |  Copii legalizate  |  Copii legalizate certificatele stare civila  |  Copilul celuilalt sot  |  Datele de domiciliu   |  Datele de identificare   |  Deces intocmirea actelor  |  Declararea judecatoreasca mortii  |  Declaratie notariala   |  Declaratie notariala domiciliul minorului  |  Declaratie taxe si impozite   |  Declaratii privind statutul civil persoanei  |  Deteriorarea actului identitate detinut anterior  |  Dificultati financiare   |  Diploma absolvire   |  Directia de evidenta a populatiei bucuresti  |  Directia evidenta persoanelor administrarea bazelor date  |  Directia generala evidenta persoanelor  |  Directia generala pasapoarte  |  Directia protectia copilului sector  |  Divort cetatenii uniunii europene  |  Divort pronuntat strainatate  |  Divorturi cale administrativa  |  Dobandire cetatenie  |  Documente consulare   |  Documentul de schimbare a numelui  |  Documentul eliberat autoritatile straine  |  Dovada adresei domiciliu  |  Drept administrativ  |  Drept administrativ  |  Drept civil  |  Drept comunitar  |  Drept fiscal  |  Dreptul administrativ si fiscal  |  Dreptul de folosinta  |  Dreptul familiei  |  Drepturi parintesti  |  Eliberare pasaport  |  Eliberare vize cetateni romani  |  Eliberarea actului identitate pierdere  |  Eliberarea actului identitate schimbarea domiciliului  |  Eliberarea cartii identitate provizorie  |  Eliberarea cartii identitate provizorii  |  Eliberarea certificatelor atestare domiciliului  |  Eliberarea primului act identitate  |  Eroarea ofiterului stare civila  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta persoanelor administrarea bazelor date  |  Extrase stare civila strainatate  |  Extrasul casatorie strainatate  |  Fara taxe suplimentare  |  Fondul monetar international  |  Formare profesionala  |  Fotografie recenta  |  Fotografii starea civila  |  Hotarare divort definitiva irevocabila  |  Hotarare judecatoreasca  |  Hotararea judecatoreasca  |  Identitate produs  |  Incheierea casatoriei  |  Incredintare copil adoptie  |  Incuviintarea adoptiei  |  Inregistrare copil nastere  |  Inregistrarea tardiva a nasterii  |  Inscrierea mentiuni schimbarea numelui  |  Inscrierea mentiunii casatorie  |  Institutie publica interes national  |  Institutii de interes public  |  Intocmirea actului stare civila  |  Legea statutul politistului  |  Legislatia in vigoare  |  Libera circulatie date personal  |  Liberul acces informatiile interes public  |  Locul de munca  |  Medici familie sector 1  |  Ministerul administratiei internelor  |  Ministerul apararii nationale  |  Misiunile diplomatice  |  Modificarea hotararii guvernului   |  Modificari functii  |  Modificarile intervenite statutul civil cetatenilor  |  Motive temeinice  |  Nastere asistenta  |  Nastere certificate  |  Nivelul de formare  |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Numele familie dobandit nastere  |  Numele format expresii indecente  |  Numele sotilor dupa casatorie  |  Oficiile consulare  |  Oficiul roman drepturile de autor  |  Ordonanta de urgenta nr  |  Organizarea administrativa  |  Parintii copilului pusi sub interdictie  |  Pasapoarte diplomatice serviciu  |  Pastrarea cetateniei straine  |  Permisul de sedere  |  Permisul sedere eliberat autoritatea straini  |  Persoana juridica   |  Persoane juridice romane  |  Persoanele care fac dovada cetateniei romane  |  Persoanele fizice puse interdictie  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal serviciu  |  Prelucrarea datelor caracter personal  |  Prenumele specific sexului opus  |  Primaria municipiului bucuresti  |  Primarii bucuresti  |  Probleme de drept civil  |  Procurarea certificatelor stare civila  |  Protectia copilului adoptie  |  Protectia datelor   |  Protectia datelor caracter personal  |  Protectia drepturilor copilului  |  Protectia mediului  |  Protectia persoane  |  Raporturi de drept civil  |  Raporturi juridice  |  Rectificare acte de stare civila   |  Rectificare acte stare civila  |  Rectificare unui act stare civila  |  Rectificarea actelor stare civila  |  Rectificarea actelor stare civila romane  |  Registrele stare civila romane  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Reglementarea serviciilor comunitare  |  Reprezentantii legali  |  Resedinta cunoscuta  |  Romani decedati in strainatate  |  Romani pasapoarte expirate  |  Schimbare numelui minorului  |  Schimbarea domiciliului din strainatate in romania  |  Schimbarea numelui familie  |  Schimbarea numelui primit strainatate  |  Semnatura autoritatii emitente  |  Servicii informatice  |  Servicii la domiciliu  |  Servicii locale asistenta sociala  |  Serviciile publice comunitare evidenta persoanelor  |  Serviciul evidenta informatizata populatiei  |  Serviciul public comunitar evidenta persoanelor  |  Serviciul public comunitar local evidenta persoanelor  |  Sistem informatii  |  Sisteme automate  |  Societate civila  |  Solicitanti atestarea adoptie  |  Stabilirea domiciliului in romania  |  Stabilirea domiciliului minorului  |  Standardele de calitate   |  State membre ale uniunii europene   |  State membre ue  |  Statutul civil cetatenilor romani strainatate  |  Straini stabilirea domiciliului romania  |  Taxe de timbru  |  Taxe si impozite  |  Timbru fiscal  |  Titlul executoriu original  |  Traducere legalizata  |  Traduceri autorizate bucuresti  |  Traduceri autorizate sector 1  |  Transcrierea certificatelor stare civila  |  Transcrierea certificatului deces  |  Transcrierea certificatului nastere  |  Transcrierea documentelor straine in romania  |  Transmiterea patrimoniului  |  Transmiterea strainatate certificatelor stare civila  |  Verificare stare imobil  |  Vizelor autoritatilor frontiera  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.