Evo Green Admin - Administrare imobile Bucuresti Afisari: 120
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Administrare imobile Vizitatori: 72
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Petre Ispirescu, nr. 15, Sector 5
-------------------------
Phone: Telefon
  0747046049
-------------------------
Web: Internet
  email: office@evogreenadmin.ro; contactevogreen@gmail.com
  site: www.evogreenadmin.ro

 
Contabilitate  
Detalii  
  • intocmirea listei de plata (conform legislatiei actuale)
  • organizarea si conducerea contabilitatii in partida simpla
  • comunicarea permanenta cu presedintele, comitetul executiv, proprietarii la orice problema sau sugestie aparuta
  • transparenta totala in modul de calcul a cotelor de intretinere si posibilitatea verificarii online a platii facturilor
  • achitarea tuturor facturilor catre furnizorii si prestatorii de servicii
  • intocmirea semestriala a situatiilor elementelor de activ si pasiv si depunerea lor la institutiile specializate
  • intocmirea statului de plata pentru personalul angajat al asociatiei de proprietari
  • intocmirea si depunerea on-line a declaratiei 112
  • intocmirea ordinelor de plata catre furnizorii de utilitati, prestatorii de servicii, alti terti, precum si a ordinelor de plata a taxelor si impozitelor catre stat pentru salariatii asociatiei de proprietari si efectuarea platilor on-line
  • intocmirea si completarea registrului jurnal, registrului fondului de penalitati, registrului fondului de rulment, registrului fondului de reparatii
  • posibilitatea de a plati online cu cardul din contul de client creat pe website-ul e-bloc.roplata la terminalele Paypoint sau Self-Pay
  • incasarea cotelor de intretinere ale fiecarui apartament la sediul Asociatiei acolo unde este nevoie
  • intocmirea de somatii pentru restantieri in conformitate cu legislatia in vigoare
  • oferim accesul pe site la platforma on-line, cu utilizator si parola, pentru vizualizarea listelor de plata, consumurilor de utilitati, repartizarea cheltuielilor pe apartament, fisei apartamentului, situatiei si calculului restantelor, consultarea deciziilor Comitetului Executiv al Asociatiei de Proprietari si a Proceselor-Verbale ale Adunarii Generale a Proprietarilor
  • informarea prin e-mail privind emiterea noii liste de plata si a sumei de achitat pentru cota de contributie la cheltuielile curente ale asociatiei de proprietari aferenta apartamentului
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Administrare imobile  |  Calcul salarii contabilitate  |  Completarea registrului jurnal  |  Costuri ascunse  |  Costuri de intretinere  |  Furnizori de servicii   |  Infiintare asociatie  |  Instalatii sanitare interventii  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intretinere site  |  Legislatia in vigoare  |  Lucrari instalatii electrice  |  Lucrari instalatii sanitare  |  Lucrari si servicii  |  Modul contabilitate  |  Modul online  |  Plata cu cardul  |  Plata impozitelor  |  Robineti instalatii sanitare  |  Servicii de reparatii  |  Servicii suplimentare  |  Somatii de plata  |  Somatii plata  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.