Principii generale : Programarea unei case de marcat presupune organizarea acesteia pe raioane (subgrupe) si articole (produse) in conformitate cu activitatea desfasurata de societatea care o exploateaza. Procedura de programare : - se programeaza RAIOANELE (SG.1 - SG.9) in functie de grupele mari de produse sau activitati (ex. BACANIE, TIGARI, CAFEA, RACORITOARE, SERVICII, etc) In cadrul programarii acestora se mentioneaza DENUMIREA, cota TVA si eventual PRETUL. - se programeaza ARTICOLELE (Art 0001 - Art 2600) ce vor trebui sa cuprinda toate marfurile sau serviciile pentru care se vor incasa bani de catre societate astfel incit pe bonul fiscal sa apara mentionate EXPLICIT produsele sau serviciile platite de client. In cadrul programarii acestora se mentioneaza DENUMIREA, cota TVA, RAIONUL in care va fi incadrat si eventual PRETUL. - se programeaza cota de TVA - se programeaza ANTETUL bonului, acesta trebuind sa cuprinda NUMELE FIRMEI, adresa la care se va instala casa de marcat, precum si alte informatii pe care clientul doreste se le afiseze pe bon (ex. numar telefon, mesaj de multumire, etc), obligatoriu inainte de Fiscalizare. Beneficiile programarii mixte RAIOANE/ARTICOLE : - raportarea banilor incasati pe grupe de produse sau servicii - raportarea banilor incasati pe fiecare produs sau serviciu specificindu-se si stocul acestora (cantitatea vanduta) |