Expert Mind - Infiintari firme, servicii contabile si juridice, Bucuresti Afisari: 219
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 87
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Agatha Barsescu, Nr. 15B, Et. 2, Sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0374437378
-------------------------
Web: Internet
  email: office.b@expertmind.ro
  site: www.expertmind.ro
  facebook: expertmind.contabilitate/?ref=page_internal

 
Lichidare / Dizolvare Societate  
Detalii  

Lichidare / Dizolvare SocietateSRL, PFA, II, Asociatii & Fundatii

Radierea unei companii inseamna stergerea acesteia din Registrul Comertului si este ultimul pas dupa etapele de dizolvare si lichidare ale companiei. Motivele pentru care se poate ajunge la aceasta decizie sunt variate, de la incheierea duratei de viata pentru care s-a infiintat societatea respectiva, pana la dificultati financiare sau o dispozitie legala prin care se imputa acest lucru. Oricare dintre motive, noi garantam o radiere rapida, fara complicatii!

Procesul de radiere necesita expertiza juridica si contabila si operatiuni specifice, iar noi te ajutam cu amandoua! Economisesti timp si bani, nu stai la cozi, eviti drumuri catre institutii, beneficiezi de consultanta, esti sigur pe corectitudinea intocmirii documentelor necesare si scapi de birocratia complexa.

Daca procedura clasica de colaborare nu iti este la indemana, noi am pus la punct si o abordare 100% online, pentru a facilita procesul de radiere la distanta si in conditii de maxima siguranta pentru tine. Chiar daca nu esti in tara, ne poti contacta oricum (telefonic, pe email, Whatsapp sau Skype) si iti asiguram un serviciu complet si transparent, la preturi corecte.

 RADIERE FILIALA

Desi este o societate cu personalitate juridica, filiala va respecta forma de societate si regimul societatii ‘mama’. De aceea, incetarea activitatii si radierea unei filiale presupune respectarea procesului de radiere a societatii care a constituit-o.Spre exemplu, daca filiala s-a constituit ca SRL, atunci procesul de radiere va fi specific acestei forme de societate si va urma etapele de dizolvare, lichidare si de radiere conform cu aceasta.Astfel, in functie de forma de societate a filialei, EXPERT MIND va intocmi si redacta documentele specifice necesare procesului de radiere, ce pot sa difere de la caz la caz.

RADIERE SUCURSALA

Incetarea activitatii si radierea unei sucursale presupun deopotriva operatiuni juridice care vizeaza radierea din Registrul Comertului si operatiuni contabile care se intreprind la ANAF.Totusi, deoarece sucursala nu are personalitate juridica, procesul de radiere este usor simplificat fata de cel al unei societati ‘mama’.

Acte necesare:• Certificatul de înregistrare al sucursalei si certificatul constatator de autorizare in original;• Hotararea organului statutar al societatii ‘mama’ cu privire la radierea sucursalei;

 DIZOLVAREA SI LICHIDAREA VOLUNTARA

Presupune doua etape, in fiecare fiind implicate cereri, achitari de taxe, imputerniciri, redactari de documente oficiale. Avand in vedere complexitatea acestor actiuni, va recomandam sa apelati la noi! Vom sti ce sa facem in fiecare etapa.

ETAPA 1 – DIZOLVAREA SOCIETATII

  • Cerere de inregistrare a mentiunii
  • Decizia asociatului / Hotararea AGA de dizolvare (original/certificata cu semnatura electronica)
  • Imputernicire speciala (in forma autentica), procura notariala pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale (original)
  • Dovada achitarii taxelor legale (taxe de registru, tariful de publicare in Monitorul Oficial, Partea a IV-a).

ETAPA 2 – RADIEREA SOCIETATII

  • Cerere de radiere
  • Certificatul de inregistrare si anexele acestuia (original/copie in conformitate cu originalul)
  • Bilanturi de lichidare si radiere
  • Imputernicire speciala (in forma autentica), procura notariala pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale (original)
  • Dovada achitarii taxelor (taxa judiciara de timbru in original, timbre judiciare, taxa de registru, tariful de publicare in Monitorul Oficial – Partea a IV-a daca este cazul)

DIZOLVAREA SI LICHIDAREA VOLUNTARA A SOCIETATILOR CU MAI MULTI ASOCIATI, CU NUMIREA LICHIDATORULUI

Si aceasta actiune presupune tot doua etape, in fiecare fiind implicate cereri, achitari de taxe, imputerniciri, redactari de documente oficiale.

ETAPA 1 – DIZOLVAREA SOCIETATII

  • Cererea de înregistrare (in original/certificata cu semnatura electronica)
  • Hotararea AGA de dizolvare a societatii si de numire a lichidatorului(in original/certificata cu semnatura electronica)
  • Declaratia lichidatorului cum ca detine aceasta calitate (in original/certificata cu semnatura electronica)
  • Specimenul de semnatura al lichidatorului (in original)
  • Dovada platii taxelor legale (taxa judiciara de timbru, timbrul judiciar, taxa de registru, taxa de publicare in Monitorul Oficial – Partea IV)

ETAPA 2 – RADIEREA SOCIETATII

  • Cerere de radiere (in original/certificata cu semnatura electronica)
  • Situatia financiara de lichidare si proiectul de repartizare al activului (in original/certificata cu semnatura electronica)
  • Raportul lichidatorilor
  • Certificatul de inregistrare cu anexele acestuia (in original/certificata cu semnatura electronica)
  • Certificatul de la Administratia Financiara din care rezulta ca nu exista datorii la bugetul de stat si/sau la contributiile sociale (in original/certificata cu semnatura electronica)
  • Dovada platii taxelor legale

 

Cererea de radiere se va depune dupa trecerea termenului de 30 de zile de la data publicarii actului modificator in Monitorul Oficial, in cazul in care nu s-a inregistrat vreo opozitie.

Avand in vedere complexitatea acestor actiuni, va recomandam sa apelati la noi! Vom sti ce sa facem in fiecare etapa.

PROCEDURA DE DIZOLVARE SI RADIERE A SOCIETATILOR

Societatile se pot dizolva in urmatoarele cazuri:– depasirea timpului stabilit pentru durata societatii– imposibilitatea realizarii obiectului de activitate al societatii sau realizarea acestuia– declararea nulitatii societatii– hotararea adunarii generale/ decizia asociatului unic– hotararea Tribunalului, la cererea oricarui asociat, pentru motive intemeiate, precum conflictele si lipsa de comunicare dintre asociati, fapt ce impiedica functionarea societatii– alte cauze prevazute de lege sau de actul constitutiv al societatii.

Suntem aici pentru tine! Contacteaza-ne pentru detalii.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
asistenta sociala   |  contract de prestari servicii  |  energia qi  |  litigii comerciale   |  osim   |  Abonamente sanatate  |  Act juridic  |  Acte firma  |  Acte normative  |  Actiuni comerciale  |  Actiuni in pretentii  |  Active financiare  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati referitoare la gestiune  |  Activitatile conexe  |  Actul constitutiv al societatii  |  Afaceri de succes  |  Analiza afacerii  |  Analiza comparativa  |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza piata  |  Analiza pietei  |  Asigurari munca  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta executie  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta in implementare  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta manageriala  |  Asistenta permanenta  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Asociatii fundatii diverse  |  Asociatii si fundatii  |  Audit calitate  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Audit societati  |  Auditul bilanturilor  |  Autoritati sanatate publica judetene  |  Autorizare punct lucru  |  Autorizatie de mediu   |  Autorizatii functionare  |  Autorizatii functionare persoane juridice  |  Autorizatii mediu  |  Autorizatii transport  |  Avize persoane juridice  |  Avocat drept comercial  |  Cai legale atac  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Caracter juridic  |  Care funerare   |  Carti drept  |  Cazier judiciar persoana juridica  |  Cerere comunicare notificare  |  Cererea oricarui asociat  |  Cererea pietei  |  Cereri de chemare in judecata   |  Cereri si plangeri penale  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Certificat cazier judiciar  |  Certificat fiscal   |  Certificate atestare  |  Cifra de afaceri   |  Clauze contractuale  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Codul fiscal  |  Colaborare afaceri  |  Combatere finantare terorism  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Comunicarea actelor de procedura  |  Concluzii scrise  |  Confidentialitatea informatiilor  |  Confidentialitatea informatiilor   |  Conform contractului  |  Consecintele fiscale  |  Consilieri juridici   |  Consultanta calitate  |  Consultanta auto  |  Consultanta business  |  Consultanta certificat cazier judiciar  |  Consultanta civila  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta credite  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta executie  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta imagine  |  Consultanta impozite  |  Consultanta investitii  |  Consultanta juridica  |  Consultanta juridica avocat  |  Consultanta leasing  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta notariala  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta si asistenta manageriala  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta taxe  |  Consultanta transport  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contestatii executare silita  |  Contestatii la executare  |  Contract de parteneriat  |  Contracte de baza  |  Contracte inchiriere  |  Contracte vanzare cumparare  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Contributii aferente salariilor   |  Control fiscal  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Cosmetica veterinara  |  Costuri aditionale  |  Credite investitii  |  Curtea conturi standarde audit  |  Datele de identificare   |  Declararea nulitatii  |  Declararea nulitatii societatii  |  Declaratii impozite si taxe   |  Declaratii venit  |  Departamentul persoane juridice  |  Depozitare in siguranta  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Detasarea salariatilor  |  Dezvoltare profesionala  |  Dificultati financiare   |  Directia generala prevenirea combaterea terorismului  |  Directia sanitara   |  Divizari societati comerciale  |  Dizolvare companii   |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea si lichidarea de societati  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea unei societati  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Domeniul juridic  |  Drept administrativ  |  Drept administrativ  |  Drept civil  |  Drept comercial  |  Drept de proprietate  |  Drept financiar   |  Drept financiar si fiscal  |  Drept fiscal  |  Drepturile persoanelor handicap  |  Durata societatii  |  Echipa de profesionisti  |  Echipa specialisti  |  Echipamente bancare  |  Elaborarea de opinii legale  |  Elemente grafice   |  Eliminarea riscurilor   |  Energie si bani  |  Engleza business  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Evidenta pontajului  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Externalizarea serviciilor   |  Fiecare proprietate in parte  |  Firma contabilitate  |  Firma luminoasa  |  Firma specializata servicii   |  Firme infiintare  |  Fiscalitate consultanta  |  Fiselor de post   |  Foi varsamant  |  Format electronic   |  Functia de resurse umane  |  Fundatii diverse  |  Fuziuni societati comerciale  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Gestiune declaratii  |  Hotararea adunarii generale  |  Hotararea tribunalului  |  Identitate firma  |  Impiedica functionarea societatii  |  Import export  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozite cladiri  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Incalcarea obligatiilor contractuale  |  Incetarea contractelor de munca  |  Inchiriere imobil  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare firme  |  Infiintare fundatie  |  Infiintare societate  |  Infiintare sucursale filiale  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintari asociatii  |  Infiintari firme  |  Infiintari firme comert  |  Infiintari fundatii  |  Infiintari ong  |  Infiintari persoane fizice autorizate  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Infiintari srl  |  Informatii clienti  |  Informatii parteneri afaceri  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrare marca la osim  |  Inregistrare osim  |  Inregistrare si radiere sucursale  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea contractului colectiv de munca  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Intocmire contracte  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea bilanturilor anuale  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Investitii financiare  |  Leasing financiar  |  Legea prevenirea combaterea terorismului  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare companii   |  Lichidare judiciara  |  Lichidare societate  |  Lichidare voluntara  |  Litigii comerciale  |  Litigii penale  |  Litigiile de familie  |  Lucrari si servicii  |  Management financiar  |  Management timp  |  Mediul de afaceri  |  Modificare act constitutiv  |  Modificare de sediu  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificarea fiselor de post   |  Modificari societati comerciale  |  Munca si asigurari sociale   |  Munca temporara  |  Natura juridica  |  Negocierea contractelor comerciale   |  Nerespectarea clauzelor contractuale   |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Nu are sediul social  |  Numarul angajatilor  |  Numarul de asociati  |  Oameni de afaceri  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Obtinere autorizatii transport  |  Obtinere avize persoane juridice  |  Obtinere probe  |  Obtinerea autorizatiei de constructie  |  Obtinerea avizelor de functionare  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea de credite sau leasing   |  Opinii juridice   |  Oportunitati de business  |  Oportunitati afaceri  |  Optimizarea impozitelor  |  Optimizarea impozitelor de plata   |  Ordonanta de urgenta nr  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Pachet servicii  |  Parteneriate comerciale  |  Partenerilor de afaceri  |  Persoana juridica   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal intern  |  Plan de recuperare   |  Plangeri penale  |  Planuri afaceri  |  Plata datoriilor societatii  |  Plata impozitelor  |  Pontaj angajati  |  Pregatire juridica   |  Prevenire combatere spalarii banilor  |  Prevenire combatere terorismului  |  Procedura generala  |  Procedura insolventei  |  Procedura speciala   |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Proceduri executare silita  |  Proceduri somatie plata  |  Programe contabilitate  |  Programe gestiune  |  Programe personalizate  |  Programe salarizare  |  Protocol folosit  |  Radiere firma  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Radieri puncte lucru  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raport expertiza  |  Raportari contabile  |  Raporturi juridice  |  Recuperare a creantelor   |  Recuperarea datelor  |  Recuperari creante  |  Redactare contracte comerciale  |  Redactare acte   |  Redactare actiuni  |  Redactare cereri si actiuni  |  Redactare contracte comerciale  |  Redactarea contractelor juridice  |  Redactarea de acte juridice  |  Redactari acte infiintari de firme  |  Registrul comertului  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Reprezentare executare silita  |  Reprezentare in litigii   |  Reprezentare juridica  |  Reprezentare litigii comerciale  |  Reprezentare notar public  |  Reprezentare procedura executare silita  |  Reprezentare procedura insolventei  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Riscuri asumate   |  Salarizare personal  |  Sanatate publica  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Scurt circuit   |  Sediul social  |  Semnatura electronica  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii birou  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii comunicare  |  Servicii conexe  |  Servicii contabilitate externalizate  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii depozitare  |  Servicii drept comercial  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii funerare  |  Servicii import export  |  Servicii leasing  |  Servicii medicale  |  Servicii notariale  |  Servicii outsourcing  |  Servicii personalizate  |  Servicii protocol  |  Servicii salarizare  |  Servicii specializate resurse umane  |  Servicii specializate pe resurse umane  |  Servicii specifice insolventei  |  Servicii suplimentare  |  Sfera juridica  |  Siguranta in utilizare  |  Sisteme constructie  |  Sisteme depozitare  |  Sisteme sanatate  |  Sisteme transport  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Societati cu raspundere limitata  |  Societati infiintari  |  Societatile mici si mijlocii   |  Soft financiar  |  Soft gestiune  |  Solicitate frecvent   |  Solutii domeniul it  |  Solutionarea disputelor  |  Specialist resurse umane  |  Standarde audit internationale  |  Standardele de calitate   |  Standardele internationale  |  Standardele internationale in vigoare  |  Studii opinie  |  Studii piata  |  Supravegherea activitatii societatii   |  Suspendarea activitatii   |  Taxa judiciara timbru  |  Taxe de timbru  |  Taxe si impozite  |  Taxe si onorarii   |  Tipuri de contracte  |  Transport persoane romania  |  Transport sanitar  |  Verificare informatii  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.