- Înregistrare documente contabile si note contabile (facturi furnizor, extrase bancare, note de salarii, etc.)
- Întocmire balanta de verificare lunara si registre legale obligatorii
- Întocmire declaratii, ce deriva din activitatea firmei, catre Administratia Finantelor Publice
- Întocmire situatii financiare periodice (semestriale/anuale)
- Mentine relatiile cu Administratia Finantelor Publice si Inspectoratul Teritorial de Munca
- Informare cu privire la principalele modificari legislative (pe linie financiar-contabila si fiscala), ce apar si au implicatii asupra activitatii economice
- Reprezentare ?n fata organelor de control pe linie financiar-contabila si fiscala
Raportare lunara catre client: - Rezultatele firmei (venituri-cheltuieli lunare si cumulat-anual)
- Sume de plata catre bugetul consolidat al statului, cu ?ntocmire si transmitere pe cale electronica a indicatiilor/ordinelor de plata aferente
- Analiza si atentionare (daca este cazul) asupra punctelor sensibile sau care pot fi imbunatatite din cadrul activitatii firmei
|