Prin serviciul de administrare imobile partiala, vom prelua raspunderea efectuarii listelor de intretinere si a contabilitatii! Activitati Administrare Imobile: – Centralizarea consumurilor de apa rece si apa calda; – Calculul listelor de întretinere; – Emiterea facturilor individuale la nivel de apartament(cu defalcare cheltuieli); – Contabilitate în partida simpla ; – Întocmirea statelor de salarii pentru personalul angajat de catre asociatia de proprietari; – Întocmirea si depunerea situatiei elementelor de activ si pasiv ale asociatiei de proprietari la consiliile locale, in conformitate cu reglementarile legale in vigoare (Legea 230/2007); – Servicii de consiliere juridica pentru asociatie; – Consultanta si reprezentare asociatie proprietari în relatiile cu tertii; – Inlocuirea si depunerea declaratiilor privind contrbutia la asigurari sociale; – Intocmirea fiselor fiscale si depunerea la Administratiile Fiscale; – Intocmirea rapoartelor anuale privind administrarea imobilului; – Gestionarea contractelor Asociatiei cu tertii: contracte de munca, mandat, prestari servicii etc. Facilitati Administrare Imobile: – Incasarea cotelor de intretinere la sediul nostru, de Luni pana Vineri intre orele 9,00-17,30; – Emitem facturi individuale detaliate pentru fiecare apartament pentru justificarea cotelor de intretinere; – Posibilitatea lunara de verificare a listelor de plata de catre un expert contabil. |