Express Admin Imobil - Administrare imobile Bucuresti Afisari: 5
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Administrare imobile Vizitatori: 1
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Nitu Vasile Nr. 57, Sector 4
-------------------------
Phone: Telefon
  0214505111
-------------------------
Web: Internet
  email:
  site: www.expressadminimobil.ro

 
Pachetul nostru de administrare imobile  
Detalii

– Contabilitate în partida simpla;
– Calculul listelor de plata;
– Emiterea facturilor individuale la nivel de apartament(cu defalcare cheltuieli);
– Încasarea cotelor de întretinere la sediul asociatiei în limita a 1 ore/saptamana;
– Sesizarea comitetului executiv în vederea somarii restantierilor si aplicarea procedurii de recuperare a restantelor, cu penalizarile aferente;
– Prezentarea, la solicitarea comitetului executiv sau a comisiei de cenzori a rapoartelor sau a documentelor necesare unor verificarilor financiar-contabile legale;
– Întocmirea si depunerea situatiei elementelor de activ si pasiv ale asociatiei de proprietari la
consiliile locale, in conformitate cu reglementarile legale in vigoare (Legea 230/2007).
– Întocmirea statelor de salarii pentru personalul angajat de catre asociatia de proprietari;
– Întocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la asigurarile sociale pentru remuneratiile personalului angajat de catre asociatia de proprietari;
– Intocmirea dosarelor in vederea inaintarii in instanta a restantierilor;
– Gestiunea contractelor existente (state de plata, declaratii obligatorii, ordine de plata pentru taxe si impozite): de mandat (presedinte, cenzor), conventii pe prestari servicii/contracte de munca (administrator, ingrijitor cladire, responsabil bloc/scara, mecanic, fochist etc.)
– Verificarea sau avizarea, daca este cazul, a indexului contoarelor de retea aferente;
– Procurarea mijloacelor materiale necesare întretinerii si reparatiilor curente ale elementelor proprietatii comune, raspunderea asupra integritatii acestora;
– Înstiintarea comitetului executiv si luarea masurilor necesare pentru efectuarea la timp si eficient a lucrarilor de întretinere si reparatii;
– Urmarirea realizarii contractelor cu persoane fizice sau juridice pentru: reparatii, închirierea unor spatii sau elemente din proprietatea comuna, activitati sociale si alte tipuri de activitati;
– Supravegherea executiei lucrarilor de reparatii si de întretinere si participarea la receptia lor, consemnând finalizarea acestora; asigurarea efectuarii de plati corespunzatoare stadiului lucrarii;
– Controlul îndeplinirii obligatiilor contractuale ale personalului angajat de asociatia de proprietari pentru curatenie, încarcarea si evacuarea gunoiului menajer si alte activitati, si în caz de încalcare a acestora, sesizarea comitetului executiv;
– Inspectarea proprietatii comune în vederea înlaturarii defectelor aparute la instalatiile de folosinta comuna si a eliminarii pierderilor care determina cresterea nejustificata a cheltuielilor asociatiei de proprietari (scurgeri de apa etc.).
– Efectuarea de mici reparatii la elementele proprietatii comune (înlocuire becuri, întrerupatoare, geamuri, elemente de închidere la usi sau ferestre, belciuge), pentru care asociatia va suporta doar costul pieselor si materialelor folosite.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Activitati contabilitate  |  Administrare imobile  |  Amenajari apartamente  |  Amenajari terase  |  Apa plata  |  Asigurari munca  |  Asigurari sociale   |  Blocuri apartamente  |  Calcul salarii contabilitate  |  Casa scarii   |  Cheltuieli cu personalul  |  Consiliere asigurari  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta usi   |  Contracte individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Contributiile la asigurarile sociale  |  Costuri aditionale  |  Curatenie apartamente  |  Curatenie persoane fizice  |  Curatenie persoane juridice  |  Curatenie terase  |  Cutii postale  |  Declaratii impozite si taxe   |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Deratizare  |  Dezinsectie terase  |  Dezinsectie, deratizare  |  Elemente retea  |  Elemente terasa  |  Facilitati fiscale  |  Furnizori de servicii   |  Gama de lucrari executate  |  Hidroizolatii terase  |  Inspectarea imobilului  |  Inspectarea proprietatii  |  Instalatiile aferente  |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Intretinere lunara   |  Lucrari reabilitare  |  Lucrari si servicii  |  Materiale curatenie  |  Mici reparatii  |  Munca si asigurari sociale   |  Ordine plata  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Orizontala si verticala  |  Pachet servicii  |  Plati taxe  |  Reabilitare termica  |  Reprezentare juridica  |  Servicii dezinsectie, deratizare  |  Servicii adiacente  |  Servicii de reparatii  |  Servicii financiar contabile  |  Taxe si impozite  |  Tipuri de contracte  |  Urmarirea lucrarilor  |  Verificare contabilitate  |  Verificarea lucrarilor contabile  |  Verificarea proprietatii  |  Zugraveli interioare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.