GCV Finlex Consulting - contabilitate, evidenta contabila Bucuresti Afisari: 253
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 171
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Splaiul Unirii, nr. 8, sector 4,
-------------------------
Phone: Telefon
  0213322336; 0724200821
-------------------------
Web: Internet
  email: office@finlex.ro
  site: www.finlex.ro

 
Servicii contabilitate financiara si de gestiune  
Detalii  

Contabilitatea financiara presupune, in ansamblu, o prezentare fidela a patrimoniului, a situatiei financiare si a rezultatului exercitiului. Aceasta prezentare se realizeaza prin intermediul documentelor de sinteza.

Contabilitatea financiara are rolul de a furniza informatii necesare in elaborarea deciziilor economice. Pe langa aceasta utilizare interna, informatia contabila financiara  este destinata utilizatorilor externi( bancheri, angajati, furnizori etc.)

Contabilitatea de gestiune  are rolul de a furniza un ansamblu de informatii contabile care este prelucrat si analizat in scopuri interne.Astfel, contabilitatea de gestiune urmareste in detaliu activitatea de gestiune interna a unitatiii (costul de productie, costul de transfer, costul de vanzare ) pentru a putea lua cele mai rationale si optime decizii.

Contabilitatea financiara si de gestiune presupune:

1. Calculul impozitului pe profit sau a impozitului pe veniturile microintreprinderii, dupa caz, intocmirea si depunerea declaratiilor in termenele legale;

2. Calculul impozitului pe dividende, intocmirea si depunerea declaratiilor privind impozitul pe dividende;

3. Calculul impozitului pe veniturile persoanelor fizice si juridice nerezidente;

4. Intocmirea decontului de TVA si depunerea acestuia in termenele legale;

5. Consolidarea balantelor de verificare pentru grupuri de societãti si transpunerea lor în bilant;

6. Intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare;

7. Intocmirea de raportari contabile externe, daca specificul activitatii o impune catre parteneri, furnizori sau clienti externi;

8. Lucrari specifice pentru participarea la licitatii publice de oferte;

9. Informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii;

10. Informarea permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil;

11. Informari periodice privind schimbarile legislatiei fiscale privitoare la activitatea beneficiarului;

12. Participarea cu ocazia verificarii contabilitatii de catre organele abilitate prin lege de a efectua controale financiare si fiscale;

13. Intocmirea de dosare credite, dosare leasing;

14. Obtinerea certificate fiscale, certificate constatatoare;

15. Efectuarea de punctaje cu administratia financiara;

16. Evidenta global-valorica, cantitativ-valorica, dupa caz, si intocmirea balantei analitice a stocurilor;

17. Elaborarea balantei de verificare si a balantelor analitice;

18. Intocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare;

19. Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori;

20. Evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
inventar mijloace fixe  |  Accidente de munca  |  Achizitii publice  |  Acte firma  |  Acte societati comerciale  |  Activitate principala  |  Activitatea societatii   |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza de caz  |  Analiza financiara  |  Analiza fluxurilor financiare  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Analiza structurilor financiare   |  Asigurari accidente  |  Asigurari cladiri  |  Asigurari de accidente  |  Asigurari de transport  |  Asigurari generale  |  Asigurari munca  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta fiscala  |  Atestare acte  |  Atestare acte juridice  |  Boli profesionale  |  Business transport  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul amortizarii  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Capital social  |  Carti sanatate  |  Certificate atestare  |  Certificate constatatoare  |  Certificate constatatoare registrul comertului  |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni firme  |  Colectare date  |  Completarea registrului jurnal  |  Consiliere asigurari  |  Consolidarea balantelor de verificare  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta business  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta contracte cesiune  |  Consultanta domeniul vamal  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta recrutare  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Consultanta transport  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate nir  |  Contabilitate primara  |  Contabilitatea notelor intrare receptie  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea stocurilor  |  Contracte civile  |  Contracte colective de munca  |  Contracte comerciale internationale   |  Contracte individuale de munca  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Controale periodice  |  Copii acte   |  Cote de impozitare  |  Dare de data certa  |  Declaratii impozite si taxe   |  Declaratii venit  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunere documente registrul comertului  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Dificultati financiare   |  Dispozitii incasare  |  Dispozitii plata  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Erori de redactare  |  Erori materiale  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Evidenta stocurilor  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Fise fiscale  |  Foi varsamant  |  Furnizori de servicii   |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Gestiunea resurselor umane  |  Import export  |  Impozit global  |  Impozit global persoane fizice  |  Impozit global persoane juridice  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozit venit global  |  Impozit venituri nerezidenti  |  Impozite cladiri  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Informatii clienti  |  Inregistrare contracte munca  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrarea in contabilitate  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea adeverintelor de salariu  |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea decontului tva  |  Intocmirea deconturilor cheltuieli  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea notelor lichidare  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Leasing financiar  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatie fiscala  |  Lista banci  |  Lucrari si servicii  |  Majorare/reducere capital social  |  Management timp  |  Management transport  |  Micsorarea fiscalitatii  |  Mijloace fixe  |  Mijloace juridice specifice  |  Modificare fisierelor   |  Modificari societati comerciale  |  Munca si asigurari sociale   |  Obligatiile salariale  |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea de credite sau leasing   |  Operatorii economici   |  Ordine plata  |  Organele competente  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizarea activitatii societatii  |  Parti sociale   |  Patrimoniului societatii   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Plan afaceri  |  Plata impozitelor  |  Plata impozitului pe dividende  |  Pontaj angajati  |  Procedurile de inregistrare fiscala a societatii  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportari contabile  |  Redactare contracte comerciale  |  Redactare acte   |  Redactare acte juridice civile  |  Redactare atestare contracte  |  Redactare contracte comerciale  |  Redactare societati comerciale  |  Refacere contabilitate  |  Registrul comertului  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Reglementarile internationale  |  Regularizarea impozitelor  |  Regularizarea impozitelor si taxelor  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Schimbare certificat inregistrare  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii leasing  |  Servicii salarizare  |  Servicii specifice de lichidare  |  Sinteza contabila  |  Sistem informatii  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatii financiare  |  Solutii domeniul it  |  State membre ale uniunii europene   |  State membre ue  |  Tarife competitive  |  Taxa valoarea adaugata  |  Taxe si impozite  |  Tehnici de management   |  Transport bunuri  |  Transport business  |  Transport persoane romania  |  Vacante individuale  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.