ORGANIZAREA, CONDUCEREA SI VERIFICAREA EVIDENTEI FINANCIAR-CONTABILE LUNARE: - verificarea respectarii prevederilor legale in privinta corectitudinii intocmirii documentelor si evidentelor primare ale clientului, - stabilirea procedurilor de lucru specifice obiectului de activitate desfasurate de catre client, - tinerea corecta si la zi a evidentei contabile in aplicatii contabile actualizate la zi, - calculul impozitelor, taxelor si contributiilor datorate si operarea lor in contabilitate, - intocmirea ordinelor de plata/a foilor de varsamant pentru achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat al statului, - efectuarea operatiunilor contabile de inchidere lunara a contabilitatii financiare, - intocmirea balantei de verificare lunara, - intocmirea si depunerea/transmiterea declaratiilor lunare privind obligatiile de plata la bugetul public general consolidat, - intocmirea si depunerea/transmiterea declaratiilor privind achizitiile si livrarile intracomunitare; - intocmirea si transmiterea declaratiei INTRASTAT, - completarea registrelor obligatorii: registrul jurnal,registru inventar, registrul de evidenta fiscala, - consultanta in domeniul financiar-contabil, - asistenta in relatia cu organele de control ale Garzii Financiare, - asistenta in relatia cu organele de control ale Administratiei Finantelor Publice, - contact telefonic permanent cu angajatii dvs./cu administratorul firmei dvs. in vederea bunei desfasurari a activitatii, - verificarea si punctajul Fisei platitorului pe fiecare impozit si contributie in parte cu inregistrarile din contabilitate, - obtinerea certificatelor fiscale, - informari legislative privind reglementarile financiar-contabile si fiscale, - alte activitati necesare asigurarii unei bune functionari din punct de vedere financiar-contabil. |