Flusim Solutions - Infiintari si modificari acte firma, Bucuresti Afisari: 226
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 125
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Eufrosin Poteca, Nr. 4, ap. 2, Sector 2, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0737423018
-------------------------
Web: Internet
  email: flusim.office@gmail.com
  site: www.flusim.ro

 
Cesiune parti sociale  
Detalii  

Câstiga timp apelând la serviciile unor specialisti

Cesiunea de parti sociale face referire la transmiterea de parti sociale catre una sau mai multe persoane, din interiorul sau exteriorul companiei. Prin acest proces, persoana respectiva va purta denumirea de asociat al firmei.

Suntem o echipa de specialisti ce te poate ajuta sa atribui firmei tale câti asociati doresti, în Bucuresti sau Ilfov, într-un timp cât de scurt posibil. Durata finalizarii acestei actiuni este conditionata de tipul de asociat. Daca acesta este deja în firma, timpul de înregistrare la Registrul Comertului este de 5 zile, însa daca asociatul este nou, din exteriorul companiei, procesul de asociere poate dura 60 de zile.

 SERVICII CESIUNE PARTI SOCIALE BUCURESTI SI ILFOV – DE CE SA APELEZI LA NOI

Suntem o echipa completa de juristi si avocati cu experienta în demararea si realizarea procedurii de cesiune parti sociale în Bucuresti si Ilfov. Serviciile pe care le oferim sunt profesionale si te vor ajuta sa câstigi timp. Stim exact ce documente sunt necesare, cum trebuie redactate acestea, unde trebuie înregistrate si depuse, cum se desfasoare formalitatile si cât va dura totul.

Iata ce ne recomanda ca parteneri de încredere pentru servicii de cesiune parti sociale:

  • Avem o vasta experienta în acest gen de actiuni;
  • Preturile pe care le practicam sunt accesibile si oneste;
  • Dispunem de personalul necesar pentru a putea prelua în cel mai scurt timp solicitarile pe care le primim;
  • Pe toata perioada colaborarii oferim clientilor nostri consultanta specializata si profesionala;
  • Ne ocupam de întocmirea dosarului si a actelor necesare astfel încât totul se fie corect si sa nu existe prelungiri de termene nedorite;
  • Te scapam de grija redactarii si depunerii documentelor si a cererii si te reprezentam în fata Registrului Comertului.

 CONSULTANTA CESIUNE PARTI SOCIALE – ÎN BUCURESTI SAU ILFOV

Daca nu stii ce ai de facut, ce acte sunt necesare, cum trebuie redactate, unde se înregistreaza si multe alte mici detalii, procedura de cesiune parti sociale poate fi compromisa din start. De asemenea, exista riscul ca pe parcurs sa apara probleme specifice care necesita asistenta unui jurist.

Apelând la serviciile noastre de consultanta cesiune parti sociale în Bucuresti sau Ilfov, câstigi timp si, totodata, poti avea siguranta ca procedurile se vor desfasura corespunzator. Totul este realizat corect si profesional înca de la primii pasi si poti avea siguranta ca lucrurile se vor finaliza în cel mai scurt timp posibil.

 CESIUNE PARTI SOCIALE – ACTE NECESARE

În functie de situatie sau caz, procedura de cesiune a partilor sociale poate include etape suplimentare, ceea ce înseamna documente sau acte suplimentare. Cu toate acestea, în general, pentru a demara procedura de cesiune parti sociale sunt necesare urmatoarele acte / documente:

  • Contractele sau contractul de cesiune parti sociale;
  • Hotarârea sau Decizia AGA prin care se stabileste cesiunea partilor sociale;
  • Actul Constitutiv actualizat;
  • Contractul de cesiune parti sociale;
  • Declaratia sau declaratiile pe propria raspundere a noului sau noilor asociati referitor la îndeplinirea conditiilor impuse de lege pentru a putea fi asociat într-o firma;
  • Copii dupa actele de identitate ale asociatilor;
  • Copie certificat de înregistrare.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
litigii comerciale   |  majorare,micsorare capital social  |  Acte firma  |  Acte societati comerciale  |  Actiuni comerciale  |  Activitate principala  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati conexe  |  Administrare firme  |  Administrator special atributii  |  Angajamente de plata  |  Apartamente bucuresti  |  Apartamente la bloc  |  Apartamente noi  |  Aporturi capital social  |  Asistarea si reprezentarea clientului  |  Asistenta legala  |  Autorizatie de mediu   |  Calitate de exceptie  |  Capital social  |  Caracter juridic  |  Certificate constatatoare  |  Certificate constatatoare registrul comertului  |  Cesiune parti sociale  |  Cesiune parti sociale,actiuni  |  Cesiuni firme  |  Chemarea in judecata   |  Cod caen  |  Cod electronic  |  Colaborare afaceri  |  Comunicarea actelor de procedura  |  Comunicarea cu clientii  |  Conform contractului  |  Consiliere profesionala  |  Consultanta calitate  |  Consultanta baza date  |  Consultanta business  |  Consultanta contracte cesiune  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta drept societar  |  Consultanta financiara  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta insolventa firme  |  Consultanta juridica  |  Consultanta probleme mediu  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Contabili autorizati  |  Copii acte   |  Creante comerciale  |  Cunostinte de baza   |  Datorii si creante   |  Depunere documente registrul comertului  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Dizolvare firma  |  Dizolvarea si lichidarea de societati  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea unei societati  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Domeniul juridic  |  Drept societar   |  Durata societatii  |  Echipa de profesionisti  |  Echipa specialisti  |  Erori de redactare  |  Evaluare personal  |  Firma specializata servicii   |  Firme infiintare  |  Format electronic   |  Identitate firma  |  In vederea modificarii   |  Infiintare firme  |  Infiintare puncte lucru  |  Infiintare societate  |  Infiintari pfa  |  Instante de judecata  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Lichidare firma  |  Lichidare voluntara  |  Litigii comerciale  |  Litigii de munca   |  Litigii munca  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Modificare a datelor  |  Modificare act constitutiv  |  Modificare de sediu  |  Modificare forma juridica   |  Modificarea actelor unei asociatii  |  Modificari societati comerciale  |  Mutare sediu social   |  Natura juridica  |  Nu are sediul social  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinere autorizare firme  |  Oficiul registrului comertului  |  Ordine plata  |  Parti sociale   |  Patrimoniului societatii   |  Persoana juridica   |  Personal serviciu  |  Prezentare firma  |  Primul ajutor  |  Procedura de insolventa   |  Radiere firma  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Radieri puncte lucru  |  Recomandari   |  Recuperare a creantelor   |  Recuperare cale amiabila creante  |  Recuperare creante comerciale  |  Recuperare datorii  |  Recuperarea datelor  |  Recuperari creante  |  Redactare acte   |  Redactarea actului constitutiv  |  Reducerea capitalului social  |  Registrul comertului  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Reprezentare in fata instantelor de judecata   |  Reprezentare in litigii   |  Reprezentare litigii comerciale  |  Reprezentare registrul comertului  |  Reprezentarea clientului  |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Salariul de baza  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Schimbari denumire firma  |  Schimbari sediu firma  |  Sediul social  |  Servicii personalizate  |  Servicii comunicare  |  Servicii conexe  |  Servicii de lichidare  |  Servicii la domiciliu  |  Servicii masa  |  Servicii mutare  |  Servicii personalizate  |  Servicii relocare  |  Servicii suplimentare  |  Serviciu special   |  Serviciu vin  |  Societate de consultanta  |  Societatea insolventa   |  Societati in insolventa  |  Solutii domeniul it  |  Tipar facturi  |  Urmatoarele tipuri de servicii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.