Flusim Solutions - Infiintari si modificari acte firma, Bucuresti Afisari: 226
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 125
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Eufrosin Poteca, Nr. 4, ap. 2, Sector 2, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0737423018
-------------------------
Web: Internet
  email: flusim.office@gmail.com
  site: www.flusim.ro

 
Schimbare administrator firma  
Detalii  

Este posibil ca la un moment dat în activitatea unei firmei sa iei decizia schimbarii administratorului

Aceasta alegere poate sa fie luata în urma constatarii faptului ca acesta nu se mai poate ocupa de problemele curente sau pur si simplu vrei sa schimbi persoana care sa se ocupe de firma. Pentru acest lucru este necesar sa demarezi niste demersuri legale pentru schimbare administrator de firma Bucuresti.

Suntem o companie specializata în diferite operatiuni în ceea ce priveste înfiintarile de firme sau diferite modificari si schimbari care pot avea loc, indiferent daca este vorba despre SRL, PFA, II sau orice alta forma de întreprindere. Te putem ajuta cu servicii de schimbare administrator firma în Bucuresti sau în judetul Ilfov.

Nu ezita sa ne contactezi daca îti doresti sa afli mai multe despre acest serviciu si despre cum anume te putem ajuta. Schimbarea administratorului firmei este o decizie foarte importanta si trebuie luata cu simt de raspundere si cu hotarâre. Noul administrator trebuie sa poata îndeplini cu succes toate cerintele si actiunile în favoarea companiei. Astfel, schimbarea administratorului firmei trebuie sa fie realizata dupa ce ai gasit un administrator capabil.

 SERVICII DE SCHIMBARE ADMINISTRATOR FIRMA ÎN BUCURESTI – CUM TE PUTEM AJUTA

Un SRL poate sa detina unul sau mai multi administratori, atât persoane fizice, cât si persoane juridice. Acestia au rolul sa îndeplineasca vointa societatii exprimata prin hotarârile adunarii generale ale asociatilor, ori expusa de catre asociatul unic. De aceea este important acest pas si trebuie sa cunosti toate detaliile necesare.

Pentru schimbarea administratorului unei firme, ai nevoie de specialisti juristi care sa te ajute sa demarezi acest proces. Fie ca vrei sa schimbi numele existent cu altul, fie ca doresti sa prelungesti/revoci mandatul administratorului curent, echipa de consultanti Flusim îti sta la dispozitie.

Ca munca ta sa fie mai usoara, ne vom ocupa noi de pregatirea actele necesare pentru acest demers. Astfel ca echipa noastra de specialisti va redacta si atesta actele necesare modificarii societatii, va pregati dosarul pentru depunerea la sediul O.N.R.C (conceperea, atestarea documentelor si completarea formularelor) si va depune actele la Registrul Comertului. Totodata, ne vom ocupachiar si de plata taxelor aferente acestor proceduri. La final, vom ridica actele de la Registrul Comertului si ti le vom înmâna conform cerintelor tale.

Pe scurtte vom ajuta cu tot ce înseamna schimbarea administratorului firmei, începând de la prima consultatie si pâna la decizia finala a modificarii. Ce anume vom face pentru tine:

  • Completarea cererii pentru înregistrarea mentiunii
  • Redactarea actului modificator, un act deosebit de important pentru firma ta, care trebuie sa cuprinda toate detaliile acestei modificari
  • Întocmirea dosarului, adaugarea tuturor documentelor necesare pentru acest proce
  • Redactarea si conceperea actului constitutiv actualizat
  • Obtinem cazierul fiscal
  • Depunem si ridicam ulterior dosarul complet la Registrul Comertului, practic tu nu mai trebuie sa faci drumuri pentru schimbarea administratorului firmei tale din Bucuresti
  • Consultanta pe toata perioada procedurii în vederea informarii stadiului dosarului si termenului de solutionare

La solicitarea ta, ne vom ocupa de serviciile juridice de care ai nevoie cu dedicare, profesionalism si rapiditate. Orice companie în special un SRL are nevoie de consultanta juridica, în special în vederea îndeplinirii legislatiei atunci când apar modificari importante.

Pe lânga schimbare administrator firma te putem ajuta si cu servicii diverse din domeniul corporate precum înfiintare firma, schimbare sediu firma, modificare obiect activitate, schimbare denumire firma, etc. Toate aceste servicii sunt realizate cu profesionalism, bazându-ne pe experienta pe care o avem cu companiile de pe piata. Ne preocupa sa avem clienti multumiti si care îsi doresc sa apeleze în continuare la serviciile noastre.

CINE POATE FI NOUL ADMINISTRATOR AL FIRMEI

Daca alegi aceasta schimbare de administrator firma Bucuresti trebuie sa cunosti mai multe detalii despre procedura, inclusiv cine poate fi noul administrator si ce poate face acesta. Astfel, pot sa existe doua tipuri de administrator: persoana fizica sau persoana juridica. În cel de-al doilea caz va fi necesar sa numesti si un reprezentant din partea acesteia care se va ocupa efectiv de administrare. Un alt aspect important este acela cum ca noul administrator nu este obligatoriu sa fie si asociat al firmei, poate fi o persoana care nu a mai avut legatura cu firma.

Principala conditie pentru ca sa demarezi procedura de schimbare administrator este ca acesta sa nu aiba cazier fiscal, Registrul Comertului fiind cel care se ocupa de aceste verificari. Poti oferi noul administrator puteri nelimitate sau puteri limitate si poate fi numit pe o perioada limitata pe câtiva ani sau pe o perioada nelimitata.

Un alt aspect important este acela ca schimbarea administratorului produce de la sine o modificare a actului constitutiv al firmei si este obligatoriu sa transmiti aceasta modificare în termen de cel mult 15 zile de la data emiterii hotarârii generale a asociatilor sau a asociatului unic.

Acum ca ai aflat cine poate fi noul administrator al firmei tale, nu ramâne decât sa te hotarasti asupra unei persoane si ulterior te vom ajuta cu tot ce înseamna întocmirea dosarului pentru schimbare administrator firma Bucuresti, sfaturi profesionale, pâna la decizia finala si modificarea actelor firmei cu datele noul administrator.

 CARE SUNT PUTERILE UNUI ADMINISTRATOR ÎN FIRMA

Daca îti doresti sa schimbi administratorul firmei tale, trebuie sa stii si ce puteri poti sa alegi pentru acesta: puteri limitate oferite de Hotarârea AGA sau de catre Decizia Asociatului Unic, puteri nelimitate pentru a putea face orice doreste în firma si oricând. De aceea este important sa stii toate detaliile necesare pentru a sti ce puteri îi vei oferi noului administrator. Acesta poate fi numit pe o perioada limitata sau nelimitata.

În cazul în care doresti mai multe detalii despre procesul de schimbare administrator firma si despre ce atributii va avea mai exact noul administrator, nu ezita sa ne contactezi. Vei colabora si discuta doar cu specialisti cu o vasta experienta în procesul de schimbare administrator firma Bucuresti, care te vor îndruma în directia necesara pentru ca totul sa fie parcurs legal si în conformitate cu normele în vigoare.

 SCHIMBARE ADMINISTRATOR FIRMA ILFOV

Acest serviciu de schimbare administrator firma nu este disponibil doar în Bucuresti. Daca ai nevoie de un nou administrator pentru firma ta care se afla în Ilfov, ne putem ocupa de toate demersurile necesare. Administratorul care va veni în functie va trebui sa efectueze toate operatiunile cerute pentru a aduce la îndeplinirea obiectul de activitate al firmei. De aceea, trebuie sa alegi un administrator de încredere care va sti de la început ce obligatii si ce raspundere va avea.

Astfel, apeleaza la noi pentru o schimbare administrator firma Ilfov si te vom ajuta sa scapi de grija documentelor si a statului la cozi. Ne ocupam de tot ce tine de partea legala si de relatiile cu institutiile publice.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
litigii comerciale   |  majorare,micsorare capital social  |  Acte firma  |  Acte societati comerciale  |  Actiuni comerciale  |  Activitate principala  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati conexe  |  Administrare firme  |  Administrator special atributii  |  Angajamente de plata  |  Apartamente bucuresti  |  Apartamente la bloc  |  Apartamente noi  |  Aporturi capital social  |  Asistarea si reprezentarea clientului  |  Asistenta legala  |  Autorizatie de mediu   |  Calitate de exceptie  |  Capital social  |  Caracter juridic  |  Certificate constatatoare  |  Certificate constatatoare registrul comertului  |  Cesiune parti sociale  |  Cesiune parti sociale,actiuni  |  Cesiuni firme  |  Chemarea in judecata   |  Cod caen  |  Cod electronic  |  Colaborare afaceri  |  Comunicarea actelor de procedura  |  Comunicarea cu clientii  |  Conform contractului  |  Consiliere profesionala  |  Consultanta calitate  |  Consultanta baza date  |  Consultanta business  |  Consultanta contracte cesiune  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta drept societar  |  Consultanta financiara  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta insolventa firme  |  Consultanta juridica  |  Consultanta probleme mediu  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Contabili autorizati  |  Copii acte   |  Creante comerciale  |  Cunostinte de baza   |  Datorii si creante   |  Depunere documente registrul comertului  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Dizolvare firma  |  Dizolvarea si lichidarea de societati  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea unei societati  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Domeniul juridic  |  Drept societar   |  Durata societatii  |  Echipa de profesionisti  |  Echipa specialisti  |  Erori de redactare  |  Evaluare personal  |  Firma specializata servicii   |  Firme infiintare  |  Format electronic   |  Identitate firma  |  In vederea modificarii   |  Infiintare firme  |  Infiintare puncte lucru  |  Infiintare societate  |  Infiintari pfa  |  Instante de judecata  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Lichidare firma  |  Lichidare voluntara  |  Litigii comerciale  |  Litigii de munca   |  Litigii munca  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Modificare a datelor  |  Modificare act constitutiv  |  Modificare de sediu  |  Modificare forma juridica   |  Modificarea actelor unei asociatii  |  Modificari societati comerciale  |  Mutare sediu social   |  Natura juridica  |  Nu are sediul social  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinere autorizare firme  |  Oficiul registrului comertului  |  Ordine plata  |  Parti sociale   |  Patrimoniului societatii   |  Persoana juridica   |  Personal serviciu  |  Prezentare firma  |  Primul ajutor  |  Procedura de insolventa   |  Radiere firma  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Radieri puncte lucru  |  Recomandari   |  Recuperare a creantelor   |  Recuperare cale amiabila creante  |  Recuperare creante comerciale  |  Recuperare datorii  |  Recuperarea datelor  |  Recuperari creante  |  Redactare acte   |  Redactarea actului constitutiv  |  Reducerea capitalului social  |  Registrul comertului  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Reprezentare in fata instantelor de judecata   |  Reprezentare in litigii   |  Reprezentare litigii comerciale  |  Reprezentare registrul comertului  |  Reprezentarea clientului  |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Salariul de baza  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Schimbari denumire firma  |  Schimbari sediu firma  |  Sediul social  |  Servicii personalizate  |  Servicii comunicare  |  Servicii conexe  |  Servicii de lichidare  |  Servicii la domiciliu  |  Servicii masa  |  Servicii mutare  |  Servicii personalizate  |  Servicii relocare  |  Servicii suplimentare  |  Serviciu special   |  Serviciu vin  |  Societate de consultanta  |  Societatea insolventa   |  Societati in insolventa  |  Solutii domeniul it  |  Tipar facturi  |  Urmatoarele tipuri de servicii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.