Serviciul de externalizare a vanzarilor a fost primul serviciu oferit de FMCG Marketing & Distributie in anul 2004. Acesta presupunea externalizarea fortei de vanzari pentru clientii ce nu detin infrastructura si expertiza necesara acoperirii retelelor de magazine targetate pentru promovarea si distribuirea portofoliului de produse la costuri optime. Prin « FMCG Management » - Serviciul Sales & Audit putem ajuta si sprijini clientii in procesul de penetrare a pietei catre publicul tinta si crestere a vanzarilor oferindu-le solutii complete cu risc foarte scazut. Detinem resursele si infrastructura necesare in administrarea vanzarilor si a distributiei pentru preluarea atributiilor echipelor interne si asigurarea succesului oricarui proiect atat la nivel national cat si local. SALES FORCE Concret, echipa noastra de vanzari va actiona in numele clientului pentru: - Negocierea comenzilor;
- Prelucrarea si transmiterea comenzilor;
- Raportarea saptamanala a stocurilor.
RETAIL AUDIT Pe langa serviciul de externalizare a vanzarilor, un obiectiv important al « FMCG Management » - Serviciul Sales & Audit este furnizarea unor auditari complete si corecte clientilor ce activeaza in zona de retail. Acestea urmaresc dezvoltarea unei baze de date adaptata nevoilor specifice ale fiecarui client pentru a putea avea o imagine in timp real a urmatoarelor situatii: - Comportamentul brandurilor si SKU-urilor detinutea, la raft in diferite canale de vanzare (pentru a avea mereu un inventar actualizat);
- Monitorizarea activitatilor suplimentare intreprinse: promotii, materiale promotionale, plasari secundare, etc;
- Evaluarea activitatii echipei pe baza parametrilor calitativi urmariti.
Toate acestea informatii sunt folosite pentru crearea unui set de rapoarte corespunzatoare diferitelor nevoi de management. Setul contine: - Rapoarte lunare de analiza a tendintei pietei corelat cu dezvoltarea companiei clientului; - Raportele saptamanale pentru diferite actiuni imediate; - Raportari in timp real, acolo unde situatiile intalnite impun acest lucru, sunt de asemenea incluse in setul de rapoarte cerute in majoritatea cazurilor de clienti. - Rapoarte de scorare pentru evaluarea activitatilor agentilor de vanzari si a merchandiserilor in functie de parametri calitativi definiti conform obiectivelor urmarite. - Cei mai multi clienti FMCG Marketing & Distributie aleg sa lucreze pe proiecte « on-going » si adesea se suplimenteaza contractul cu proiecte punctuale, conjuncturale. Adaptarea continua a serviciilor noastre la necesitatile si cerintele afacerii clientilor precum si faptul ca suntem permanent in cautare de noi modalitati eficiente de lucru ne recomanda drept un partener de incredere pe termen lung ce confera un avantaj concurential in piata. |