FMCG Marketing & Distributie - solutii merchandising Bucuresti Afisari: 864
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 457
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Calea Floreasca, nr 175, Floreasca Tower, et. 6, partea A, sector 1,
-------------------------
Phone: Telefon
  0372791982; 0729996328
-------------------------
Web: Internet
  email: office@fmcgmanagement.ro
  site: www.fmcgmanagement.ro

 
Servicii Sales & Audit  
Detalii  

Serviciul de externalizare a vanzarilor a fost primul serviciu oferit de FMCG Marketing & Distributie in anul 2004. Acesta presupunea externalizarea fortei de vanzari pentru clientii ce nu detin infrastructura si expertiza necesara acoperirii retelelor de magazine targetate pentru promovarea si distribuirea portofoliului de produse la costuri optime.

Prin « FMCG Management » - Serviciul Sales & Audit putem ajuta si sprijini clientii in procesul de penetrare a pietei catre publicul tinta si crestere a vanzarilor oferindu-le solutii complete cu risc foarte scazut. Detinem resursele si infrastructura necesare in administrarea vanzarilor si a distributiei pentru preluarea atributiilor echipelor interne si asigurarea succesului oricarui proiect atat la nivel national cat si local.

 

SALES FORCE

Concret, echipa noastra de vanzari va actiona in numele clientului pentru:

  • Negocierea comenzilor;
  • Prelucrarea si transmiterea comenzilor;
  • Raportarea saptamanala a stocurilor.

 

RETAIL AUDIT

Pe langa serviciul de externalizare a vanzarilor, un obiectiv important al « FMCG Management » - Serviciul Sales & Audit este furnizarea unor auditari complete si corecte clientilor ce activeaza in zona de retail. Acestea urmaresc dezvoltarea unei baze de date adaptata nevoilor specifice ale fiecarui client pentru a putea avea o imagine in timp real a urmatoarelor situatii:

  • Comportamentul brandurilor si SKU-urilor detinutea, la raft in diferite canale de vanzare (pentru a avea mereu un inventar actualizat);
  • Monitorizarea activitatilor suplimentare intreprinse: promotii, materiale promotionale, plasari secundare, etc;
  • Evaluarea activitatii echipei pe baza parametrilor calitativi urmariti.

 

Toate acestea informatii sunt folosite pentru crearea unui set de rapoarte corespunzatoare diferitelor nevoi de management. Setul contine:

 

-        Rapoarte lunare de analiza a tendintei pietei corelat cu dezvoltarea companiei clientului;

-        Raportele saptamanale pentru diferite actiuni imediate;

-        Raportari in timp real, acolo unde situatiile intalnite impun acest lucru, sunt de asemenea incluse in setul de rapoarte cerute in majoritatea cazurilor de clienti.

-        Rapoarte de scorare pentru evaluarea activitatilor agentilor de vanzari si a merchandiserilor in functie de parametri calitativi definiti conform obiectivelor urmarite.

-   

      Cei mai multi clienti FMCG Marketing & Distributie aleg sa lucreze pe proiecte « on-going » si adesea se suplimenteaza contractul cu proiecte punctuale, conjuncturale.

Adaptarea continua a serviciilor noastre la necesitatile si cerintele afacerii clientilor precum si faptul ca suntem permanent in cautare de noi modalitati eficiente de lucru ne recomanda drept un partener de incredere pe termen lung ce confera un avantaj concurential in piata.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Activitati promovare  |  Activitatile de marketing   |  Analiza activitatilor distributie  |  Analiza afacerii  |  Analiza mix de marketing  |  Analiza piata  |  Analiza pietei  |  Baza noastra de date  |  Campanii marketing  |  Campanii promovare   |  Companii de servicii profesionale si it  |  Consultanta afaceri  |  Consultanta management  |  Control acces locatii  |  Controlul intern  |  Depozit produse peste  |  Distributie materiale promotionale  |  Echipe promoteri  |  Evolutia pietei  |  Externalizarea serviciilor   |  Externalizarea serviciilor de marketing  |  Fond dezvoltare regionala  |  Fotografii profesionale  |  Implementarea unui sistem  |  Informatii clienti  |  Informatii utile  |  Instrumente control  |  Instrumente masura  |  Magazin virtual  |  Magazine de prezentare  |  Management al calitatii  |  Management calitate  |  Management proiect  |  Management timp  |  Manager de proiect  |  Manager de succes  |  Manager de vanzari   |  Manager marketing,comunicare   |  Manager resurse umane   |  Marketing vanzari  |  Marketing direct  |  Marketing online  |  Marketing produse  |  Mijloace de semnalizare  |  Mijloace semnalizare  |  Modul online  |  Monitorizare obiective  |  Necesitatile companiei  |  Nivel de componenta  |  Permanent lung  |  Produse top  |  Proiect management  |  Proiecte de marketing si comunicare   |  Promovare online  |  Promovare produse  |  Publicul tinta   |  Rafturi magazine  |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte evaluare  |  Resurse umane   |  Servicii hostess   |  Servicii comunicare  |  Servicii de evaluare  |  Servicii full time  |  Servicii promotionale  |  Servicii retail  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Serviciul roman informatii  |  Sistem informatii  |  Sistemul de management  |  Sistemul de management al calitatii  |  Targuri expozitii  |  Targuri si expozitii   |  Tehnologie performanta  |  Vanzari birouri  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.