Focus Training - cursuri, seminarii si conferinte Bucuresti Afisari: 431
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri management si marketing Vizitatori: 288
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Bucurestii Noi, Nr. 50A, Sector 1
-------------------------
Phone: Telefon
  0762278969; 0317801473
-------------------------
Web: Internet
  email: office@focus-training.ro
  site: www.focus-training.ro
  facebook: FocusTraining2018

 
Control intern managerial - OSGG Nr. 600/2018  
Detalii  

• Modificarile aduse Codului controlului intern/managerial prin Ordinul nr. 600/2018 si implicatiile acestora asupra documentelor intocmite in domeniul controlui intern/managerial.
• Responsabilitatile conducatorilor entitatilor publice in domeniul CI/M prevazute in Codul controlului intern/managerial aprobat prin Ordinul nr. 600/2018.
• Organizarea si functionarea comisiei de monitorizare in entitate. Documente minimale privind functionarea comisiei; erori posibile privind organizarea si functionarea comisiei.
• Elaborarea Programului de dezvoltare a SCI/M; planificarea activitatilor pentru implementarea SCI/M; programul pentru dezvoltarea SCI/M; periodicitatea elaborarii programului de dezvoltare; erori posibile privind elaborarea programului pentru dezvoltare.
• Completarea situatiilor centralizatoare semestriale si anuale; Autoevaluarea SCI/M.

Analiza si dezbateri pe fiecare standard cu privire la probleme privind implementarea, in conformitate cu OSGG nr. 600/2018:
• Standardul 1, Etica si integritatea. Activitati necesare conducerii entitatii publice pentru a asigura un climat etic. Elaborarea procedurilor privind integritatea, valorile etice, evitarea conflictelor de interese, prevenirea si raportarea fraudelor, actelor de coruptie si semnalarea neregularitatilor.
• Standardul 2, Atributii, functii, sarcini. Intocmirea si actualizarea documentului privind misiunea entitatii. Cum trebuie elaborat corect un regulament de organizare si functionare. Legatura intre obiectivele entitatii, obiectivele specifice ale microstructurilor organizatorice si fisele postului; Necesitatea identificarii functiilor sensibile si modalitatea de analiza; planul de management al functiilor sensibile. Exemple practice.
• Standardul 3, Competenta, performanta. Evaluarea performantelor profesionale ale angajatilor pe baza obiectivelor anuale individuale. Elaborarea planului de pregatire profesionala.
• Standardul 4, Structura organizatorica. Realizarea delegarii in entitate. Erori privind delegarea.
• Standardul 5, Obiective. Definirea obiectivelor generale si specifice. Tehnici de imbunatatire a obiectivelor pentru a deveni ”SMART”. Exemple de obiective in domeniul resurselor umane, salarizarii, contabilitatii, achizitii etc. Principalele deficiente si erori posibile in definirea obiectivelor. Stabilirea ipotezelor de planificare. Exemple privind definirea si legatura intre ipoteze si obiective.
• Standardul 6, Planificarea. Modele de planuri. Exemplu de plan completat. Erori privind planificarea.
• Standardul 7, Monitorizarea performantelor. Stabilirea indicatorilor de performanta. Evaluarea calitatii indicatorilor. Implementarea unui sistem coerent de monitorizare a performantelor. Raportul anual de monitorizare a performantelor. Exemple, deficiente si erori posibile.
• Standardul 8, Managementul riscului. Documente privind implementarea managementului riscului. Identificarea riscurilor semnificative. Catalog de riscuri pe domenii cu exemple de riscuri. Stabilirea cauzelor care pot conduce la aparitia riscului. Formularea riscurilor in consens cu buna practica in domeniu. Limita acceptabila a riscului. Evaluarea si prioritizarea riscurilor. Tehnici de evaluare a riscurilor. Cum trebuie aleasa scara de evaluare a riscurilor. Gestionarea riscurilor si registrul de riscuri. Planuri pentru implementarea masurilor de gestionare a riscurilor; model de registru al riscurilor in format electronic.
• Standardul 9, Proceduri. Avantajele elaborarii si aplicarii procedurilor operationale. Riscurile neaplicarii procedurilor operationale. Schema de elaborare/actualizare a procedurilor. Documentarea proceseler si realizarea diagramelor descriptive de proces. Exemple de proceduri cu diagrame descriptive de proces.
• Standardul 10, Supravegherea. Solutii privind realizarea de catre conducerea entitatii a unei bune supravegheri a activitatilor entitatii publice.
• Standardul 11, Continuitatea activitatii. Elaborarea planului de continuitate. Exemple practice.
• Standardul 12, Informarea si comunicarea. Stabilirea tipurilor de informatii pentru dezvoltarea unui sistem eficient de comunicare.
• Standardul 13, Gestionarea documentelor. Circuitul documentelor in cadrul structurilor interne ale entitatii publice. Exemple practice.
• Standardul 14, Raportarea contabila si financiara. Analiza.
• Standardul 15, Evaluarea SCI/M. Modalitatea de realizare si etape necesare.
• Standardul 16, Auditul intern. Organizarea si functionarea unei functii de audit intern conform cerintelor legale.

*Tematica se poate adapta nevoilor de formare profesionala.
**Achizitia se poate face si din catalogul electronic SEAP – SICAP.
***Cursul se poate organiza la sediul beneficiarului, intr-o alta locatie sau online.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
auditor intern   |  Achizitii publice  |  Act aditional  |  Activitati practice  |  Administrare a patrimoniului propriu  |  Administrare eficienta  |  Administrare personal  |  Administrare salarizare  |  Analiza de caz  |  Analiza financiara  |  Analiza fluxurilor financiare  |  Analiza rentabilitatii  |  Analize economico financiare  |  Analize financiar contabile  |  Audit intern  |  Auditor intern  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Casete valori  |  Circuitul documentelor  |  Cod electronic  |  Concesiune  |  Constructii ecologice  |  Contabilitate financiara  |  Contract de parteneriat  |  Contractele de munca  |  Contractelor de munca  |  Control audit performanta  |  Control financiar curs  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Controlul intern  |  Controlul preventiv  |  Cost management  |  Curs project management  |  Cursuri analiza riscurilor  |  Cursuri auditor intern  |  Cursuri comunicare  |  Cursuri control financiar  |  Cursuri de formare profesionala  |  Cursuri excel  |  Cursuri formare contabil  |  Cursuri formare profesionala  |  Cursuri formare traineri  |  Cursuri gestiune  |  Cursuri leadership  |  Cursuri management  |  Cursuri management comunicare  |  Cursuri management financiar  |  Cursuri management online  |  Cursuri management proiect  |  Cursuri managementul calitatii  |  Cursuri microsoft  |  Cursuri online  |  Cursuri planificare strategica  |  Cursuri pregatire profesionala  |  Cursuri relatii de munca   |  Cursuri relatii publice  |  Detectiv verificare personal  |  Dezvoltare profesionala  |  Domeniul resurselor umane  |  Elaborarea actelor juridice  |  Evaluarea performantelor profesionale  |  Executarea contractelor de munca  |  Fonduri investitii  |  Formare profesionala  |  Formare traineri cursuri  |  Format electronic   |  Generatoare uz general  |  Implementarea unui sistem  |  Infractiuni de fals  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Instrumente control  |  Instrumente masura  |  Investitii financiare  |  Legislatia aplicabila  |  Legislatia constructiilor  |  Luarea deciziilor  |  Lucrari si servicii  |  Management al calitatii  |  Management comunicare cursuri  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management financiar cursuri  |  Management proiect  |  Management proiect cursuri  |  Management strategic  |  Managementul achizitiilor  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii cursuri  |  Managementul dezvoltarii  |  Managementul documentelor  |  Managementul proiectelor it  |  Managementul riscului  |  Managementul riscurilor  |  Metode analiza financiara  |  Microsoft excel   |  Model catalog  |  Modul online  |  Monitorizare obiective  |  Nivelul de formare  |  Notiuni de management   |  Obtinere probe  |  Obtinere viza  |  Oferte munca  |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Planificare strategica  |  Planificare strategica cursuri  |  Planul control  |  Procedura de achizitie publica   |  Procedura generala  |  Program integritate publica  |  Program salarizare  |  Programul de functionare  |  Proiect management  |  Project management constructii  |  Protectia datelor   |  Protectia datelor caracter personal  |  Raspundere civila profesionala   |  Relatii de munca   |  Risc financiar  |  Riscuri profesionale   |  Salarizare personal  |  Sectorul public   |  Seminarii si conferinte  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii viza  |  Sistem informatii  |  Solutii dedicate  |  Solutii domeniul it  |  Solutionarea litigiilor de munca  |  Supravegherea calitatii  |  Surse finantare  |  Tehnici analiza financiara  |  Tehnici audit  |  Tehnici comunicare  |  Tehnici de management   |  Training comunicare  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  |  Verificarea lucrarilor contabile  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.