For Future - Infiintari firme si servicii contabile, Bucuresti si Constanta Afisari: 155
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 79
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Alunisului, Nr. 133-135, Sector 4, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0770310390
-------------------------
Web: Internet
  email: office@forfuture.ro
  site: www.forfuture.ro

 
Infiintari firme  
Detalii  

Doriti sa va infiintati o firma si nu stiti cum? Doriti sa infiintati o firma, dar considerati ca este prea mult de umblat? Contactati-ne, si problema este rezolvata!V-ati infiintat firma, dar aveti nevoie de un punct de lucru pentru a va putea desfasura activitatea? Contactati-ne si ne vom ocupa de deschiderea unui punct de lucru pentru firma dumneavoastra.De asemeni, pe langa societati comerciale, infiintam si societati pe actiuni, cluburi sportive, pfi-uri, pfa-uri, ong-uri, intreprinderi familiale, societati in comandita simpla, sau comandita pe actiuni.In cazul in care veti apela la noi pentru infiintari firme, veti primi 2 luni servicii contabile gratuite, daca incheiati cu noi un contract pentru servicii de contabilitate.

In cazul in care v-ati hotarat sa va infiintati firma, va oferim consultanta gratuita pentru alegerea celor mai bune decizii, in functie de ceea ce doriti sa faceti (impozit pe profit sau pe venit, platitor sau neplatitor de TVA, societate comerciala sau persoana fizica autorizata, etc.).

Daca nu aveti un spatiu pentru sediu social va putem oferi si servicii de gazduire sediu social pentru o perioada de cel putin 6 luni.

Trebuie sa aveti in vedere ca vom avea nevoie de la dumneavoastra de urmatoarele:

  • copie dupa actele de identitate ale asociatilor si ale administratorilor
  • copie a contractului de spatiu in care firma va avea sediul social + datele de identificare ale proprietarilor, sau, in cazul unui spatiu inchiriat, copie dupa contractul de inchiriere
  • acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor (doar in cazul in care sediul social va fi la bloc)
  • procura notariala prin care ne veti imputernici pe noi sa ne ocupam de toate cele necesare pentru infiintarea firmei
  • sa va ganditi la minim 3 variante de denumire a firmei (in ordinea preferintelor)
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Accident de munca  |  Achizitii publice  |  Actele de identitate ale proprietarilor   |  Actiuni comerciale  |  Afaceri de succes  |  Analiza capitalurilor si a imobilizarilor   |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza de caz  |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Analiza structurilor financiare   |  Antreprenor general  |  Arhivare servicii  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta hardware  |  Asistenta permanenta  |  Asistenta psi  |  Asistenta software  |  Asistenta tehnica software  |  Auditori calitate  |  Bilanturi anuale  |  Bilanturi semestriale  |  Calculul amortizarii  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Certificare produse  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Cluburi sportive  |  Cod caen  |  Configurare hardware  |  Configurare software  |  Conform contractului  |  Constructii hale industriale   |  Constructii apartamente  |  Constructii case  |  Constructii comerciale  |  Constructii hale  |  Constructii hale industriale  |  Constructii spatii comerciale  |  Constructii vile  |  Consultanta calitate  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta notariala  |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta software  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitatea capitalurilor  |  Contabilitatea imobilizarilor  |  Contabilitatea notelor intrare receptie  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea stocurilor  |  Controale periodice  |  Cursuri contabilitate  |  Cursuri informatica  |  Cursuri resurse umane  |  Cursuri tehnoredactare  |  Datele de identificare   |  Depanare software  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Dispozitive de acces   |  Dispozitive lucru  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evaluari imobile  |  Evaluari risc  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta stocurilor  |  Experti contabili  |  Experti evaluatori  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Firma contabilitate  |  Fise fiscale  |  Furnizori de servicii   |  Hale industriale  |  Identitate firma  |  Imbolnavire profesionala  |  Import export  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintari firme  |  Infiintari intreprinderi familiale  |  Infiintari ong  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspector resurse umane  |  Instalare hardware  |  Instalare programe  |  Instalari de programe  |  Intocmire si verificare situatii financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea balantei de verificare lunara   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Intreprinderi familiale  |  Leasing financiar  |  Legislatia in vigoare  |  Licitatii online  |  Lucrari si servicii  |  Obligatiilor fiscale  |  Operare calculator windows  |  Operatiuni depozitare  |  Operatorii economici   |  Pachet servicii  |  Personal intern  |  Personal part time  |  Plata datoriilor societatii  |  Plata impozitelor  |  Pret promotional  |  Proceduri achizitii publice  |  Produse casa  |  Produse finite  |  Programe contabilitate  |  Programe gestiune  |  Protectia datelor   |  Protectia datelor caracter personal  |  Protectia muncii  |  Rapoarte evaluare  |  Raportari contabile  |  Recuperari date  |  Registru de casa  |  Relatia cu itm  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Risc incendiu  |  Riscul de imbolnavire profesionala  |  Salarizare personal  |  Securitatea muncii  |  Sediul social  |  Servicii resurse umane  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii hardware  |  Servicii industriale  |  Servicii leasing  |  Servicii mentenanta  |  Servicii securitate  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Sistem operare linux  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatii financiare semestriale  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Societati infiintari  |  Soft gestiune  |  Software analiza financiara  |  Software arhivare  |  Software contabilitate  |  Software evidenta mijloacelor fixe  |  Software instalare  |  Software resurse umane  |  Solutii hardware  |  Solutii software  |  Tehnica calcul leasing  |  Tehnica de calcul vanzari  |  Tehnoredactare cursuri  |  Tipuri de constructii  |  Vanzari leasing  |  Verificare contabilitate  |  Verificarea registrului casa  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.