For Future - Infiintari firme si servicii contabile, Bucuresti si Constanta Afisari: 155
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 79
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Alunisului, Nr. 133-135, Sector 4, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0770310390
-------------------------
Web: Internet
  email: office@forfuture.ro
  site: www.forfuture.ro

 
Inregistrarea in sistemul electronic de achizitii  
Detalii  

Inregistrarea in sistemul electronic de achizitii publice (SEAP)Tarife: 320 – 500 lei / 2 ani

  • Inregistrare (inscriere firma) in SEAP
  • Obtinere si instalare certificat digital pe sistemul informatic folosit la licitatii (in 24 de ore)
  • Recuperare certificat digital (in 24 de ore)
  • Reinnoire certificat digital
  • Suport operare seap, ori de cate ori este nevoie, prin telefon si programe de tip acces la distanta, pe toata perioada contractului (2 ani) – un operator se va conecta la calculatorul dumneavoastra, va instala certificatele, va va asista la introducerea de produse/servicii in catalog, finalizarea cumpararilor directe, cautarea tuturor licitatiilor organizate, efectuarea tuturor pasilor necesari in licitatiile cu proceduri online sau offline, si pentru orice alte operatiuni legate de seap.

Va vom oferi asistenta pentru participarea la licitatii, astfel incat sa efectuati toti pasii necesari, si sa depuneti o oferta valida.Pe toata durata valabilitatii contractului (2 ani), ne puteti contacta, ori de cate ori aveti nevoie, pentru orice fel de probleme legate de seap. Specialistii nostri va stau la dispozitie, de luni pana vineri, intre orele 8-23, iar sambata si duminica intre orele 12-22.Certificatul digital are o perioada de valabilitate de 2 ani, dupa care trebuie reinnoit.

320 LEI / 2 ANIINREGISTRARE

Certificatele va vor fi furnizate pe email, impreuna cu manualele pentru instalare si operarea in sistem.

La acest pachet NU beneficiati de suport pentru operarea in sistem.

Toate licitatiile seap filtrate pe criterii de interes, zilnic – 20 zile

COMANDA388 LEI / 2 ANIINREGISTRARE + SUPORT PARTIAL

  • Instalare certificate la distanta, pe oricate dispozitive (Windows, Linux, Android, MacOS)

Suport pentru:

  • Introducere produse/servicii/lucrari in catalog
  • Achizitii directe (finalizarea cumpararilor directe).

Toate licitatiile seap filtrate pe criterii de interes, zilnic – 2 luni

COMANDA500 LEI / 2 ANIINREGISTRARE + SUPORT COMPLET

  • Instalare certificate seap la distanta, pe oricate dispozitive (Windows, Linux, Android, MacOS)

Suport pentru:

  • Introducere produse/servicii/lucrari in catalog
  • Achizitii directe (finalizarea cumpararilor directe).
  • Cautarea tuturor licitatiilor postate in SEAP
  • Participarea la orice tip de licitatie cu proceduri online sau offline
  • Orice alte operatiuni legate de seap

In cazul in care nu aveti acces la calculator, si aveti de facut o operatiune urgenta in seap, unul din operatorii nostri o poate face in locul dumneavoastra, daca solicitati acest lucru. – optiune valabila doar la acest tip de contract.Toate licitatiile seap filtrate pe criterii de interes, zilnic – 5 luni, sau 18 luni pentru un contract de 790 lei.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Accident de munca  |  Achizitii publice  |  Actele de identitate ale proprietarilor   |  Actiuni comerciale  |  Afaceri de succes  |  Analiza capitalurilor si a imobilizarilor   |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza de caz  |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Analiza structurilor financiare   |  Antreprenor general  |  Arhivare servicii  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta hardware  |  Asistenta permanenta  |  Asistenta psi  |  Asistenta software  |  Asistenta tehnica software  |  Auditori calitate  |  Bilanturi anuale  |  Bilanturi semestriale  |  Calculul amortizarii  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Certificare produse  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Cluburi sportive  |  Cod caen  |  Configurare hardware  |  Configurare software  |  Conform contractului  |  Constructii hale industriale   |  Constructii apartamente  |  Constructii case  |  Constructii comerciale  |  Constructii hale  |  Constructii hale industriale  |  Constructii spatii comerciale  |  Constructii vile  |  Consultanta calitate  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta notariala  |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta software  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitatea capitalurilor  |  Contabilitatea imobilizarilor  |  Contabilitatea notelor intrare receptie  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea stocurilor  |  Controale periodice  |  Cursuri contabilitate  |  Cursuri informatica  |  Cursuri resurse umane  |  Cursuri tehnoredactare  |  Datele de identificare   |  Depanare software  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Dispozitive de acces   |  Dispozitive lucru  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evaluari imobile  |  Evaluari risc  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta stocurilor  |  Experti contabili  |  Experti evaluatori  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Firma contabilitate  |  Fise fiscale  |  Furnizori de servicii   |  Hale industriale  |  Identitate firma  |  Imbolnavire profesionala  |  Import export  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintari firme  |  Infiintari intreprinderi familiale  |  Infiintari ong  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspector resurse umane  |  Instalare hardware  |  Instalare programe  |  Instalari de programe  |  Intocmire si verificare situatii financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea balantei de verificare lunara   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Intreprinderi familiale  |  Leasing financiar  |  Legislatia in vigoare  |  Licitatii online  |  Lucrari si servicii  |  Obligatiilor fiscale  |  Operare calculator windows  |  Operatiuni depozitare  |  Operatorii economici   |  Pachet servicii  |  Personal intern  |  Personal part time  |  Plata datoriilor societatii  |  Plata impozitelor  |  Pret promotional  |  Proceduri achizitii publice  |  Produse casa  |  Produse finite  |  Programe contabilitate  |  Programe gestiune  |  Protectia datelor   |  Protectia datelor caracter personal  |  Protectia muncii  |  Rapoarte evaluare  |  Raportari contabile  |  Recuperari date  |  Registru de casa  |  Relatia cu itm  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Risc incendiu  |  Riscul de imbolnavire profesionala  |  Salarizare personal  |  Securitatea muncii  |  Sediul social  |  Servicii resurse umane  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii hardware  |  Servicii industriale  |  Servicii leasing  |  Servicii mentenanta  |  Servicii securitate  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Sistem operare linux  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatii financiare semestriale  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Societati infiintari  |  Soft gestiune  |  Software analiza financiara  |  Software arhivare  |  Software contabilitate  |  Software evidenta mijloacelor fixe  |  Software instalare  |  Software resurse umane  |  Solutii hardware  |  Solutii software  |  Tehnica calcul leasing  |  Tehnica de calcul vanzari  |  Tehnoredactare cursuri  |  Tipuri de constructii  |  Vanzari leasing  |  Verificare contabilitate  |  Verificarea registrului casa  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.