Firma CTS – Cardinal Top Systems SRL are o experientã de peste 10 ani în diagnosticarea, repararea si ajustarea softului cu ajutorul calculatorului pentru camerele digitale FujiFilm. CTS – Cardinal Top Systems SRL este singura firmã autorizatã FujiFilm din România care lucreazã dupã metodele si cu aparaturã recomandatã de FujiFilm, camerele digitale reparate având parametrii si performante conform caracteristicilor tehnice la iesirea din fabricã. Firma noastrã foloseste în procesul de reparare componente FujiFilm produse în Japonia, având acces la piesele de schimb pentru orice tip de camera digitalã fabricata dupa anul 2001. Procesul de reparare include urmãtoarele etape absolut obligatorii pentru fiecare camerã: Recepþia în service (direct de la client sau prin curierat rapid – Cargus); Diagnosticarea defectului prin masurãri electrice si electronice si testare pe calculator cu softuri speciale de diagnosticare; Inlãturarea defectului prin înlocuiri de componente sau module ; Probe funcþionale conform manualului tehnic ; Ajustãri de soft pe calculator ( AF, flash, CCD, video, tensiuni de alimentare, USB, firmware, zoom, etc.); Predarea sau trimitere la beneficiar. Pentru reparatiile efectuate firma noastrã asigurã garantie dupa cum urmeaza: - pentru reparatiile care nu necesita inlocuiri de componente sau module: 3 luni ;
- pentru reparatiile care presupun înlocuiri de componente: 12 luni.
Costurile reparatiilor diferã de la aparat la aparat, procedura standard fiind urmatoarea: - se receptioneazã camera în service, fãcându-se o verificare sumarã a defectului;
- se stabileste diagnosticul exact;
- se ia legãtura telefonic cu proprietarul si se comunicã defectul exact si costul reparatiei;
- dupã obtinerea acordului se trece la repararea camerei care poate dura în functie de stocul de piese existent. I se comunica proprietarului camerei un termen de finalizare a comenzii conform legii 449 din 2003;
- in cazul în care proprietarul nu este de acord cu costul reparatiei, el poate ridica camera fãrã costuri de service, în afarã de cele ce presupun plata transportului;
- plata reparatiei se face la ridicarea camerei din service sau la primirea acesteia prin intermediul curieratului rapid;
- in situatia în care camera este în garantie, costul transportului la/de la beneficiar este suportat de firma noastrã, iar proprietarul are obligatia de a trimite copie dupa factura de cumpãrare a camerei si certificatul de garantie în original impreuna cu cutia originalã si toate accesoriile camerei primite la cumpãrare ( cabluri, card, manuale, CD, cradle, alimentator, etc.).
Pentru camerele în garantie data intrãrii în service este consideratã data la care sunt prezentate toate documentele conform alineatului de mai sus. Nu se asigura garantie pentru camerele digitale care au fost lovite, fortate, alimentate cu tensiuni necorespunzatoare sau cu alimentatoare altele decât cele originale FujiFilm, în situatiile în care conectarea cu calculatorul a dus la întreruperea comunicãrii prin portul USB sau în orice situatie în care proprietarul nu respectã intructiunile din manualul de utilizare al camerei livrat odata cu aceasta. Situatiile in care camera isi pierde garantia sunt prevazute in certificatul de garantie La solicitarea repararii camerei in garantie sunt obligatorii urmatoarele documente: factura de cumparare (in copie sau original) si certificatul de garantie in original. Pentru camerele FujiFilm cumparate din afara Romaniei sunt obligatorii aceleasi documente. |