- - constatare defect imprimanta
- - reparatie sau inlocuire placa de baza imprimanta/multifunctional
- - reparatie sau inlocuire cuptor imprimanta/multifunctional
- - reparatie sau inlocuire sistem preluare hartie imprimanta/multifunctional
- - curatare imprimanta/multifunctional
- - reparatie sau inlocuire unitate imagine imprimanta/multifunctional
- - reparatie sau inlocuire scanner multifunctional
- - resoftare imprimanta/multifunctional
Metodologia de lucru a echipei noastre este prezentata mai jos Echipamentul va fi preluat de la dumneavoastra pe baza unui fise de service cu un numar de ordine. Numarul aflat pe aceasta fisa indica si prioritatea la reparatie a echipamentului. Termenele de diagnosticare si executie a reparatiei variaza in functie de problema echipamentului astfel: Diagnosticarea echipamentului este cea mai importanta procedura pentru reparatia unui echipament.Din acesta cauza aceasta procedura are o importanta foarte mare, timpul necesar pentru diagnosticarea corecta ocupand in medie aproximativ 85% din timpul total al reparatiei. Tarifele de reparatie sunt calculate in functie de complexitatea echipamentului, timpului de lucru dedicat echipamentului si starea in care a fost adus echipamentul in service.Pentru a veni in intampinarea dvs am pus marjele minim - maxim in care se poate incadra o operatiune de service in functie de componenta/subansamblul reparat sau inlocuit. formularul de aici. Veti fi contactat in cel mai scurt timp de unul dintre dispecerii nostrii. |