- - constatare defect calculator
- - reparatie placa de baza calculator
- - inlocuire placa de baza calculator
- - reparatie sau inlocuire placa video calculator
- - deparolare si update BIOS calculator
- - curatare calculator
- - reparatie sistem racire sau inlocuire
- - reparatie/inlocuire BGA, SMD, BIOS, etc
- - inlocuire componente calculator
- - reparatie sau inlocuire DVD-RW, DVD-ROM, Bluray calculator
- - inlocuire sau upgrade memorie calculator
- - inlocuire sau upgrade hard disk sau SSD calculator
Metodologia de lucru a echipei noastre este prezentata mai jos. Tarifele de reparatie sunt calculate in functie de complexitatea echipamentului, timpului de lucru dedicat echipamentului si starea in care a fost adus echipamentul in service.Pentru a veni in intampinarea dvs am pus marjele minim - maxim in care se poate incadra o operatiune de service in functie de componenta/subansamblul reparat sau inlocuit. Diagnosticarea echipamentului este cea mai importanta procedura pentru reparatia unui echipament. Din acesta cauza aceasta procedura are o importanta foarte mare, timpul necesar pentru diagnosticarea corecta ocupand in medie aproximativ 85% din timpul total al reparatiei. Echipamentul va fi preluat de la dumneavoastra pe baza unui fise de service cu un numar de ordine. Numarul aflat pe aceasta fisa indica si prioritatea la reparatie a echipamentului. Termenele de diagnosticare si executie a reparatiei variaza in functie de problema echipamentului astfel: Garantia se acorda conform prevederilor legale in vigoare. In cazul defectarii, in conditii NORMALE de utilizare a echipamentului, in perioada de garantie acesta va fi reparat gratuit. Unitatea service acorda GARANTIE doar la MANOPERA/REPARATIA EFECTUATA pentru o perioada de 3 luni. |