Stim ca timpul dumneavoastra este important si fiecare minut pierdut se traduce in pierderi si costuri pentru compania pe care o conduceti. Suportul la distanta rezolva aceasta problema si elimina timpi pierduti cu deplasarea la un service autorizat, timpul necesar constatarii defectului care poate sa fie unul minor, consumul de carburant si alte costuri ce pot fi reduse.Prin serviciul de suport la distanta putem intervenii imediat pentru diagnosticarea si corectarea defectului fara a fi nevoie sa ne deplasam la sediul dumneavoastra, acest lucru ducand automat la costuri mult mai mici pentru ambele parti. Din acest motiv preturile pentru acest tip de suport sunt de trei ori mai mici fata de o interventie la sediul dumneavoastra.Pentru acest tip de serviciu trebuie indeplinite urmatoarele cerinte: - - conexiune stabila la internet
- - aplicatia de browsing internet functionala (internet explorer, google chrome, mozilla firefox, e.t.c.)
Defectele care pot fi rezolvate prin intermediul serviciului de suport la distanta sunt: - - Devirusare sisteme de operare Windows fara reinstalarea acestuia sau a aplicatiilor
- - Depanare siteme de operare Windows
- - Instalari aplicatii cu licenta clientului
- - Configurare, optimizare sisteme de operare sau aplicatii
- - Instalare, update si configurare drivere
- - Instalare si configurare clienti e-mail
- - Export/import baze date e-mail
- - Backup date pe suport client (DVD, CD, HDD extern, USB flash, etc)
- - Actualizari sisteme de operare si aplicatii
- - Alte servicii
In cazul in care problema dumneavoastra nu a putut fi rezolvata prin serviciul de suport la distanta, un tehnician se va deplasa la sediul dumneavoastra pentru a prelua echipamentul defect pe baza unui fise de service, costul interventiei remote fiind dedus automat din costul de reparatie final. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati. Serviciul de deplasare la sediul clientului se asigura pentru zonele Ilfov si Bucuresti.Multumim. |