Scopul activitatii noastre de instruire si suport tehnic este asigurarea transferului de cunostinte la utilizatorii softurilor noastre si edificarea unor relatii de încredere de lunga durata cu toti clientii nostri. În mod unic în domeniu, utilizatorii solutiilor sau a sistemelor GIS dezvoltate de Geotop beneficiaza de suport tehnic gratuit direct din partea specialistilor care dezvolta aceste sisteme sau a celor care le utilizeaza în cadrul firmei. Pentru a mentine actualitatea solutiilor software Geotop, oferim solutii de mentenanta gratuita de 12 Luni integrata în pretul softului, extensibila contra unui pret modic. Pentru proiecte mai mari, punem la dispozitie suport tehnic de tip HelpDesk, care se poate accesa 24 ore din 24, cu scopul mentinerii unui contact permanent cu utilizatorii si rezolvarea tuturor solicitarilor în cel mai scurt timp. De asemenea, utilizatorilor solutiilor software Geotop sunt puse la dispozitie manuale si ajutor apelabil din programele utilizate, materiale care sunt perfectionate si completate permanent. În paralel cu acestea, exista un suport telefonic si prin Internet de la distanta, sau posibilitatea organizarii de cursuri contra cost de 1-2 zile pe probleme tehnice punctuale, cu ocazia caruia pot fi însusite atât functiile programelor cât si proceduri si tehnologii specifice scopului lucrarilor beneficiarilor. |