Verificati geometria cand: - ati lovit un obstacol;- remarcati ca anvelopele prezinta o uzura anormala sau neuniforma;- va confruntati cu probleme de virare sau tinuta de drum:- vehiculul se deplaseaza in lateral;- volanul nu se repozitioneaza usor dupa un viraj sau ramane intors cand - conduceti in linie dreapta.- cumparati un set nou de anvelope si doriti sa aiba o durata de viata cat mai lunga posibil.- Inlocuiti un element al suspensiei sau directiei. Cat dureaza procedura? In majoritatea cazurilor, geometria rotilor din fata si din spate este reglata in aproximativ 30 minute.Aceasta operatiune consta in verificarea directiei si unghiurilor anvelopelor, in functie de specificatiile constructorului auto. Pret geometrie auto la GI EUROSERVICE - Geometrie fata 80 lei*- Geometrie fata si spate 150 lei* In cazul punctelor de reglaj blocate se poate aplica un cost suplimentar in funcție de dificultatea operatiunii de degripare. (la GI EUROSERVICE nu există varianta in care clientul este trimis la alta unitate de service pentru deblocarea reglajelor) Oferta geometrie roti dupa o reparatie la GI EUROSERVICE - Geometrie fata 60 lei- Geometrie fata si spate 100 lei Problemele la geometria rotilor pot duce la: - traiectorie defectuoasa a autovehiculului pe carosabil- eforturi suplimentare ale conducatorului auto in a mentine directia autovehiculului- uzura rapida, prematura si neuniforma a anvelopelor- consum excedentar de carburant- uzura prematura a pieselor care fac parte din ansamblul sistemului de directie, cu implicatii directe in ceea ce priveste siguranta participantilor la trafic si implicand costuri apreciabile. Se recomanda ca la momentul schimbarii oricarui element din cadrul sistemului de directie (bieleta, bucsa, pivot, capat de bara etc.), sau al sistemului de suspensie (amortizor, arc) sa se efectueze geometria rotilor, pentru corectarea eventualelor deficiente care apar odata cu aceste schimbari. Cum se realizeaza procedura de reglaj a geometriei rotilor? Principalele trei reglari ale paralelismului sunt unghiul de cadere, unghiul de convergenta si unghiul de fuga. Reglarea paralelismului consta in reglarea unghiurilor rotilor astfel incat convergenta si unghiul de cadere sa fie corecte. Unghiul de cadere Unghiul de cadere este unghiul format de roata atunci cand privim vehiculul din fata. Uzura neuniforma apare atunci cand acest unghi este prea mare. Unghiul de convergenta Unghiul de convergenta este dat de diferenta distantei dintre partea anterioara si cea posterioara a doua roti de pe aceeasi osie, atunci cand vehiculul este privit de sus. Unghiul de convergenta influenteaza comportamentul vehiculului in viraje. |