Serviciile suplimentare pe care echipa Global Administration le poate asigura asociatiilor de proprietari sunt urmatoarele: - Asistenta oferita Presedintelui si comitetului executiv privind aplicarea prevederilor legale; - Întocmirea notificarilor de plata pentru proprietarii restantieri; - Întocmirea dosarelor pentru chemarea în judecata a restantierilor,în termen legal; - Servicii de curatenie cu personalul propriu; -Servicii tehnice prin partenerii Global Administration (interventie de urgenta si reparatii uzuale); - Înfiintarea / divizarea asociatiilor de proprietari; - Servicii de paza prin partenerii Global Administration (supraveghere video, paza umana); - Servicii de aparare împotriva incendiilor prin partenerii Global Administration. Pentru îndeplinirea cu profesionalism a serviciilor oferite, Global Administration realizeaza urmatoarele activitati: - Consultanta initiala gratuita: va oferim o întâlnire initiala pentru a evalua nevoile specifice ale blocului dumneavostra, luând în considerere toate particularitatile si cerintele locatarilor. - Realizam un plan de administrare : în functie de nevoile si cerintele dumneavostra, vom crea un plan de administrare care sa se alinieze perfect cu cererea dumneavostra ( link catre servicii oferite), pachetele noastre de servicii sunt complet adaptabile. - Comunicare adaptata preferintelor: Întegem cât de importanta este comunicarea clara si deschisa. Alegem modalitati de comunicare preferate de dumneavoastra, întâlniri periodice, în afara celor reglementate de legislatia în vigoare, fie prin rapoarte digitale, actualizari prin e- mail, telefon, pentru a asigura transparenta si eficienta. - Parteneriate cu prestatori de încredere: avem o retea larga de prestatori de servicii, permitându-va sa beneficiati de cele mai bune oferte si servicii de calitate pentru întretinerea imobilului. - Raportari periodice personalizate: va oferim rapoarte detaliate, adaptate pentru a reflecta informtiile relevante pentru dumneavostra. |