Global Administration - Servicii administrare imobile Afisari: 33
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Administrare imobile Vizitatori: 5
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Amurgului, nr. 65E, Sc. 1, Et. 2, Ap. 8, Popesti-Leordeni, judetul Ilfov
-------------------------
Phone: Telefon
  0791555250
-------------------------
Web: Internet
  email: office@globaladministration.ro
  site: www.globaladministration.ro

 
Administrare financiar-contabila  
Detalii  

Compania Global Administration se angajeaza sa ofere servicii de administrare financiara, caracterizate de responsabilitate si profesionalism, asigurându-ne ca toate operatiunile sunt efectuate în conformitate cu legislatia în vigoare.

Prin colectarea adecvata a contributiilor si prin gestionarea prudenta a fondurilor, echipa noastra îsi propune sa ofere o administrare financiara exemplara. Aceasta include întocmirea si prezentarea regulata a rapoartelor financiare, supravegherea atenta a cheltuielilor si administrarea bugetului, toate acestea având ca scop o gestionare responsabila a fondurilor asociatiei de proprietari.

Ne concentram pe mentinerea unui cadru financiar solid, care sa faciliteze realizarea lucrarilor necesare de întretinere si reparatii, îmbunatatirea infrastructurii si a facilitatilor. Toate aceste eforturi sunt directionate spre îmbunatatirea calitatii vietii în comunitatea dumnreavoastra si spre beneficiul direct al locatarilor.

Prin acest serviciu, ne obligam sa livram pe perioada contractuala, urmatoarele:

- Gestionare financiara digitalizata – utilizam platforma BlocManagerNET pentru organizarea contabilitatii în partida simpla în format electronic, facilitand astfel o gestionare eficienta a fondurilor banesti.
- Emiterea listelor de plata – pregatim listele lunare de plata, asigurând o evidenta clara a obligatiilor financiare ale locatarilor.
- Modalitati multiple de încasare a cotelor de întretinere – acceptam plati prin metode multiple, inclusiv casierie fizica, transfer bancar si platforme online.
- Plati punctuale catre furnizori –  asiguram efectuarea la timp a platilor catre furnizorii de utilitati si servicii.
- Conducerea contabilitatii conform legislatiei – tinem evidentele contabile ale asociatiei de proprietari, conform ultimelor reglementari legale, inclusive cele din Anexa 2 a Ordinului Ministrului Finantelor Publice nr. 3103/2017.
- Raportari periodice  autoritatilor – depunem semestrial situatia elementelor de activ si pasiv la Primaria de care apartine asociatia de proprietari, în conformitate cu Legea nr. 196/2018.
- Managementul contractelor de munca – gestionam contractele de munca bazate pe deciziile asociatiei de proprietari.
- Obligatii fiscale – ne ocupam de depunerea tuturor declaratiilor fiscale  necesare, precum si de plata impozitelor si contributiilor datorate.
- Utilizarea sistemului RO e-Factura pentru tranzactiile efectuate de catre asociatia de proprietari în relatiile cu persoane juridice
- Calcul si încasare penalizari – calculam si încasam penalizarile conform prevederilor Legii nr. 196/2018.
-Acces la platforma online e-bloc.ro – furnizam locatarilor acces la platforma E-Bloc.ro unde pot consulta informatii legate de situatia financiara a blocului si obligatiile de plata.
- Asigurare de protectie patrimoniala pe perioada contractuala – ne angajam sa oferim o protectie suplimentara patrimoniului dumneavoastra prin intermediul unei polite de asigurare de raspundere civila profesionala, în valoare de 25.000 euro. Aceasta este dovada unei masuri proactive din partea echipei Global Administration pentru gestionarea eficienta a oricaror situatii neprevazute, generate din culpa noastra exclusiva, care ar putea afecta proprietatea.

Prin acest serviciu compania Global Administration asigura o gestionare eficienta si transparenta a situatiei financiare din cadrul asociatiei de proprietari, contribuind la stabilitatea si prosperitatea comunitatii dumneavoastra rezidentiale.

Întelegem ca fiecare asociatie de proprietari are nevoi specifice, motiv pentru care lucram îndeaproape cu toti proprietarii la fiecare pas al procesului. Suntem dedicati sa mentinem o comunicare deschisa si suntem gata sa raspundem la întrebarile si preocuparile dumneavoastra legate de administrarea financiara a imobilului.

Echipa noastra de experti în administrare financiara este dedicata sa ofere servicii personalizate de înalta calitate pentru a satisfice nevoile specifice ale oricarei comunitati.

 
Galerie foto (2)
[Image #1] [Image #2]
 
lucrul in echipa  |  polite de asigurare  |  Activitati contabilitate  |  Administrare eficienta  |  Administrare imobile  |  Alarma casa  |  Aparitia bacteriilor  |  Aprovizionare consumabile  |  Asigurarea cladirilor  |  Asistenta aparare  |  Asistenta juridica  |  Asociatii proprietari  |  Autoritati sanatate publica judetene  |  Biciclete confort  |  Calitate certificari  |  Cercetare piata  |  Certificari calitate  |  Certificari mediu  |  Chemarea in judecata   |  Consultanta calitate  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta gratuita  |  Consumabile auto  |  Consumabile curatenie  |  Consumabile unica folosinta  |  Contractele de munca  |  Contractelor de munca  |  Controale periodice  |  Control personal  |  Curatare echipamente  |  Curatare scari  |  Curatarea cladirilor  |  Curatenie generala  |  Curatenie imobil  |  Curatenie in locuinte  |  Curatenie locuinte  |  Curatenie lunara  |  Curatenie ocazionala  |  Curatenie periodica  |  Curatenie spatii verzi  |  Depozitare in siguranta  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Divort culpa exclusiva sot  |  Dulapuri siguranta  |  Echipa de curatenie   |  Echipa de profesionisti  |  Echipa dedicata  |  Echipa specialisti  |  Echipamente curatenie  |  Echipamente lucru  |  Echipamente lucru personalizate  |  Echipamente siguranta  |  Echipamente ultima generatie  |  Eliminarea stresului  |  Etichete personalizate  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Format electronic   |  Furnizori de servicii   |  Igienizare periodica  |  Impozit global persoane fizice  |  Impozit global persoane juridice  |  Interpretarea clauzelor  |  Interpretarea legii  |  Interventii rapide  |  Interventii urgenta  |  Iso 14001  |  Legislatia in vigoare  |  Luarea deciziilor  |  Lucrari si servicii  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii (iso)   |  Managementul riscului  |  Materiale curatenie  |  Modalitati plata impozite persoane fizice  |  Obligatiilor fiscale  |  Oferim rezidentilor   |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Paza umana  |  Pentru spalarea auto  |  Persoana juridica   |  Personal serviciu  |  Plata impozitelor  |  Polite asigurare persoane juridice  |  Polite de asigurare  |  Preferintele clientilor  |  Prevenirea aparitiei mucegaiului  |  Produse de curatenie  |  Produse casa  |  Produse curatenie  |  Produse ecologice  |  Produse profesionale de curatenie  |  Programul de functionare  |  Protectia mediului  |  Protectie civila  |  Protectie personala  |  Raportari contabile  |  Raspundere civila contractuala  |  Raspundere civila profesionala   |  Reglementarile internationale  |  Salariile angajatilor  |  Sanatate publica  |  Securitate si protectie  |  Servicii personalizate  |  Servicii bancare  |  Servicii cercetare piata  |  Servicii comunicare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de reparatii  |  Servicii depozitare  |  Servicii ecologice  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii personalizate  |  Servicii securitate  |  Servicii suplimentare  |  Sisteme acces  |  Sisteme alarma  |  Sisteme de alarma si supraveghere video   |  Sisteme depozitare  |  Sisteme securitate  |  Sisteme supraveghere video  |  Site personalizat  |  Situatia patrimoniala  |  Situatii financiare  |  Solutii curatenie  |  Solutii domeniul it  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Spalarea geamurilor  |  Spatii recreere  |  Spatiu de energie  |  Standarde de calitate iso  |  Standardele de calitate   |  Standardele internationale  |  Stergerea prafului   |  Stergerea suprafetelor  |  Stergerea geamurilor  |  Stergerea prafului  |  Stingerea incendiilor  |  Supraveghere contabilitate  |  Supraveghere video sisteme  |  Supravegherea calitatii  |  Tehnologii mediu  |  Timpul somnului  |  Utilizarea listelor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.