Global Administration - Servicii administrare imobile Afisari: 33
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Administrare imobile Vizitatori: 5
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Amurgului, nr. 65E, Sc. 1, Et. 2, Ap. 8, Popesti-Leordeni, judetul Ilfov
-------------------------
Phone: Telefon
  0791555250
-------------------------
Web: Internet
  email: office@globaladministration.ro
  site: www.globaladministration.ro

 
Infiintare/divizare asociatii proprietari  
Detalii  

Procesul de înfiintare a unei Asociatii de Proprietari

Respectarea acestei proceduri garanteaza înfiintarea legala si eficienta a asociatiei de proprietari, asigurând o administrare transparenta si responsabila a proprietatilor comune. Constituirea asociatiei de proprietari faciliteaza gestionarea corecta a fondurilor, întretinerea corespunzatoare a imobilului si reprezinta interesele proprietarilor în relatiile cu furnizorii de servicii si autoritatile locale.

1. Convocarea Adunarii Generale Constitutive

- Initiatori: orice proprietar din condominiu poate initia convocarea adunarii generale constitutive.

- Notificare: Toti proprietarii din condominiu trebuie notificati cu privire la data, ora si locul adunarii. Notificarea trebuie sa includa si ordinea de zi, care va cuprinde discutarea si aprobarea statutului si regulamentului asociatiei.

- Termen: Adunarea trebuie convocata în termen de 60 de zile de la dobândirea titlului de proprietate de catre cel putin 3 proprietari.

2. Desfasurarea Adunarii Generale Constitutive

- Cvorum: este necesara prezenta a cel putin jumatate plus unu (50%+1) din numarul total al proprietarilor pentru ca adunarea sa fie valida.

- Ordinea de zi: Discutarea si aprobarea statutului si a regulamentului asociatiei, alegerea comitetului executiv si al cenzorului.

- Aprobarea documentelor: Statutul si regulamentul de functionare trebuie semnate de toti proprietarii prezenti la adunare.

3. Întocmirea documentelor de înfiintare

- Statutul asociatiei

- Regulamentul de functionare

- Procesul verbal al adunarii

4. Înregistrarea la judecatorie

- Depunerea documentelor de înfiintare

- Obtinerea personalitatii juridice dupa încheierea presedintelui judecatoriei

5. Înregistrarea fiscala

 în termen de 30 de zile de la data înfiintarii

6. Desemnarea administratorului

- Alegerea administratorului: poate fi persoana fizica, persoana fizica autorizata sau persoana juridica specializata.

- Contractul de administrare: încheierea unui contract între asociatia de proprietari (persoana juridica) si administrator.

7. Deschiderea contului bancar

-Asociatia trebuie sa detina un singur cont bancar (obligatoriu), nefiind permisa deschiderea mai multor conturi bancare.

8. Obtinerea cartii tehnice a imobilului (blocului)

Compania Global Administration va furnizeaza toate documentele necesare pentru înfiintarea Asociatiei de Proprietari, ca parte integrata a serviciilor noastre de consultanta în administrarea imobilelor.-

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
lucrul in echipa  |  polite de asigurare  |  Activitati contabilitate  |  Administrare eficienta  |  Administrare imobile  |  Alarma casa  |  Aparitia bacteriilor  |  Aprovizionare consumabile  |  Asigurarea cladirilor  |  Asistenta aparare  |  Asistenta juridica  |  Asociatii proprietari  |  Autoritati sanatate publica judetene  |  Biciclete confort  |  Calitate certificari  |  Cercetare piata  |  Certificari calitate  |  Certificari mediu  |  Chemarea in judecata   |  Consultanta calitate  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta gratuita  |  Consumabile auto  |  Consumabile curatenie  |  Consumabile unica folosinta  |  Contractele de munca  |  Contractelor de munca  |  Controale periodice  |  Control personal  |  Curatare echipamente  |  Curatare scari  |  Curatarea cladirilor  |  Curatenie generala  |  Curatenie imobil  |  Curatenie in locuinte  |  Curatenie locuinte  |  Curatenie lunara  |  Curatenie ocazionala  |  Curatenie periodica  |  Curatenie spatii verzi  |  Depozitare in siguranta  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Divort culpa exclusiva sot  |  Dulapuri siguranta  |  Echipa de curatenie   |  Echipa de profesionisti  |  Echipa dedicata  |  Echipa specialisti  |  Echipamente curatenie  |  Echipamente lucru  |  Echipamente lucru personalizate  |  Echipamente siguranta  |  Echipamente ultima generatie  |  Eliminarea stresului  |  Etichete personalizate  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Format electronic   |  Furnizori de servicii   |  Igienizare periodica  |  Impozit global persoane fizice  |  Impozit global persoane juridice  |  Interpretarea clauzelor  |  Interpretarea legii  |  Interventii rapide  |  Interventii urgenta  |  Iso 14001  |  Legislatia in vigoare  |  Luarea deciziilor  |  Lucrari si servicii  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii (iso)   |  Managementul riscului  |  Materiale curatenie  |  Modalitati plata impozite persoane fizice  |  Obligatiilor fiscale  |  Oferim rezidentilor   |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Paza umana  |  Pentru spalarea auto  |  Persoana juridica   |  Personal serviciu  |  Plata impozitelor  |  Polite asigurare persoane juridice  |  Polite de asigurare  |  Preferintele clientilor  |  Prevenirea aparitiei mucegaiului  |  Produse de curatenie  |  Produse casa  |  Produse curatenie  |  Produse ecologice  |  Produse profesionale de curatenie  |  Programul de functionare  |  Protectia mediului  |  Protectie civila  |  Protectie personala  |  Raportari contabile  |  Raspundere civila contractuala  |  Raspundere civila profesionala   |  Reglementarile internationale  |  Salariile angajatilor  |  Sanatate publica  |  Securitate si protectie  |  Servicii personalizate  |  Servicii bancare  |  Servicii cercetare piata  |  Servicii comunicare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de reparatii  |  Servicii depozitare  |  Servicii ecologice  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii personalizate  |  Servicii securitate  |  Servicii suplimentare  |  Sisteme acces  |  Sisteme alarma  |  Sisteme de alarma si supraveghere video   |  Sisteme depozitare  |  Sisteme securitate  |  Sisteme supraveghere video  |  Site personalizat  |  Situatia patrimoniala  |  Situatii financiare  |  Solutii curatenie  |  Solutii domeniul it  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Spalarea geamurilor  |  Spatii recreere  |  Spatiu de energie  |  Standarde de calitate iso  |  Standardele de calitate   |  Standardele internationale  |  Stergerea prafului   |  Stergerea suprafetelor  |  Stergerea geamurilor  |  Stergerea prafului  |  Stingerea incendiilor  |  Supraveghere contabilitate  |  Supraveghere video sisteme  |  Supravegherea calitatii  |  Tehnologii mediu  |  Timpul somnului  |  Utilizarea listelor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.