Din momentul în care Seth Godin a introdus conceptul de marketing bazat pe permisiune, felul în care companiile se promovează s-a schimbat. Marketingul intruziv pierde teren. În schimb, clienții potențiali reacționează pozitiv la comunicarea de marketing pe care ei decid să o primească, cu condiția ca aceasta să fie personală și relevantă. Marketingul prin conținut vine cu soluții exact pe această temă. El creează și distribuie informații relevante și valoroase către un public țintă ce așteaptă respectivul conținut și e dispus să acționeze în consecință, aducând profit companiei care practică acest tip de marketing. Care sunt tacticile care se înscriu sub umbrela marketingului prin conținut? Postări Social Media, newslettere, bloguri, info-grafice, cărți electronice, studii de caz, articole și, în general, orice conținut text și/sau multimedia prezent în comunicarea pe care companiile o susțin cu publicul, cu lumea exterioară. Consistent și relevant, conținutul pe care îl elaborăm la Marketminds îndeplinește o funcție importantă: este persuasiv. El convinge cititorul. Pentru că obiectivul suprem al marketingului prin conținut este câștigarea încrederii, astfel încât clientul potențial căruia îi este adresat să se transforme în client activ: să cumpere, să devină ambasador al brandului, să intre într-o comunitate fidelă acestuia. |