| | | Detalii | | | | Shiny Stars Copiii cu vârsta de 3-4 ani sunt plini de energie si entuziasm, dornici sa exploreze, sa construisca, sa picteze, sa creeze si sa investigheze fiecare parte din mediul din jur! Cu toate acestea, dezvoltarea lor sociala si emotionala ramâne o parte foarte importanta a personalitatii lor si au nevoie de mult sprijin din partea adultilor. Atât pentru a-i încuraja, cât si pentru a-i lauda si rasplati pentru eforturile lor, dar si pentru a le reaminti, atunci când este necesar, despre modul în care se pot proteja singuri si sa-i ajute sa înteleaga impactul comportamentului lor asupra celor din jur. Cu aceste lucruri în minte, copiii din Shiny Stars beneficiaza de: - Un program de jumatate de zi sau o zi întreaga care stimuleaza activitatea copiiilor, special creat sa îndeplineasca nevoile specifice vârstei între 3 si 4 ani.
- Educatorii Shiny Stars sunt instruiti de catre directoarea noastra de origine britanica cu cele mai adaptate strategii de relationare cu acest segment de vârsta.
- Un raport de 1 profesor la 6 copii sustine un nivel ridicat de implicare pe tot parcursul zilei.
- Un mediu dedicat vorbirii limbii engleze, cu un înalt grad de pregatire pentru a oferi copiilor sansa de a-si exprima ideile si nevoile în Engleza, fara frustrare.
- Activitatile sunt împartite si planificate oferind posibilitatea de a dezvolta „copilul ca întreg”: fizic, intelectual, emotional si social.
- Stimularea explorarii mediului din jurul lor si disponibilitatea permanenta a jucariilor si jocurilor care îi pot ajuta pe copii sa îsi dezvolte personalitatea unica.
Rainbows În Anglia si Tara Galilor, copiii încep scoala în jurul vârstei de 5 ani, primul an fiind o combinatie de an pre-scolar si tipul de învatare de scoala primara. Grupa Rainbows a fost creata pentru a reflecta acest lucru si, împreuna cu Early Explorers (între 5 si 6 ani), face parte din departamentul nostru School Years. Copiii cu vârsta cuprinsa între 4-5 ani sunt din ce în ce mai independenti si încrezatori în abilitatile lor; ei pot gestiona o serie de activitati de zi cu zi, doar cu un minim ajutor, fiind mândri de realizarile lor pe cont prorpriu. Ei devin încântati de descoperirile lor, dornici sa împartaseasca momente de “EUREKA” cu ceilalti. Sunt capabili sa se concentreze mai mult timp cu privire la activitatile lor si deprind tot mai mult control asupra corpului lor, dar înca au nevoie de stimularea miscarii si de manifestare a întelegerii lor si a ideilor într-o varietate de moduri. Copiii din Rainbows beneficiaza de: - Un program “de zi”, de la 8:00-16:00, structurat pentru a include atât jocuri cât si o introducere în învatarea formala.
- Educatorii Rainbows sunt instruiti de catre directoarea noastra de origine britanica cu cele mai adaptate strategii de relationare cu vârsta 4-5 ani.
- Un raport de 1 profesor la fiecare 8 copii sustine un nivel ridicat de implicare pe tot parcursul zilei.
- Un mediu dedicat vorbirii limbii engleze, precum si o introducere în sistemele de alfabetizare si de matematici, folosind metode din scolile din Marea Britanie.
- Activitatile care se concentreaza pe dezvoltarea sociala si emotionala, stiinta si creativitate, au loc pe tot parcursul saptamânii.
- Tehnologia este frecvent utilizata pentru a îmbunatati învatarea copiilor.
- Libertate absoluta în explorarea mediului din jurul lor astfel încat sa faca singuri alegeri si sa ia singuri decizii.
Early Explorers Early Explorers reprezinta al doilea an al departamentului “School Years”. Bazându-se pe ceea ce au învatat în Rainbows, Early Explorers urmeaza Anul 1 din Curriculumul National, iar nevoile copiilor sunt pe primul loc si combina jocul cu învatarea formala. Copiii între 5 si 6 ani sunt independenti în urmarea unei rutine zilnice si sunt în masura sa aiba grija de o mare parte din nevoile lor, cu un minim de ajutor. Ei sunt capabili sa se joace si sa lucreze colaborând, capatând o întelegere tot mai mare fata de nevoile celorlalti si cum sa decida singuri. Se pot concentra pe activitati care îi intereseaza si sunt capabili sa-si exprime ideile în imagini, prin intermediul limbajului verbal sau în moduri creative, cum ar fi o constructie, pictura sau dans. Copiii din Early Explorers beneficiaza de: - Un program unic „de zi”, de la 8:00-16:00, structurat pentru a include atât jocul, cât si activitati de învatare formala.
- Profesorii Early Explorers sunt instruiti de catre directoarea noastra de origine britanica, cu cele mai adaptate strategii de relationare cu vârsta 5-6.
- Un raport de 1 profesor la fiecare 9 copii sustine un nivel ridicat de implicare pe tot parcursul zilei.
- Un mediu vorbitor de limba engleza, precum si de alfabetizare, zi de zi, precum si activitati de matematica, folosind metode din scolile din Marea Britanie.
- Activitatile care se concentreaza pe dezvoltarea sociala si emotionala, stiinta si creativitate, vor avea loc pe tot parcursul saptamânii.
- Tehnologia este frecvent utilizata pentru a îmbunatati învatarea copiilor.
- Încurajare de a descoperi mediul lor, de a lucra în echipa, de a se juca în grupuri mici si de a face schimb de idei.
| | | | | | |