Gradinita Mami si Tati este localizata la 3 minute de Piata Victoriei, intr-un cartier linistit si sigur, intr-o cladire cu spatii amenajate special pentru grupele de copii carora ne adresam. Parcurgem integral “Programa Instructiv- Educativa” aprobata de MEC si oferim copiilor o educatie de calitate la standarde inalte. Dispunem de 5 sali de grupa, 1 sala de mese, bucatarie proprie, autorizata, 1 sala pentru activitati optionale si de joaca, 2 dormitoare separate pe grupe de varsta, 4 grupuri sanitare adaptate fiecarei varste de copii, 1 cabinet medical, 1 birou managerial, toate dispuse pe 3 etaje dedicate grupelor diferite de varsta. Cladirea are o curte amenajata de 200 mp, total izolata de strada. Transportul se asigura la cerere, contra cost, cu masina gradinitei, un Renault Traffic an fabricatie 2007- 9 locuri cu insotitor. Gradinita dispune de bucatarie si bucatar atestat profesional: masa se pregateste zilnic in incinta gradinitei (fara grasimi, prajeli sau mezeluri, intotdeauna proaspat si bun) si consta in mic dejun, gustare si pranz (pentru program scurt) si respectiv mic dejun, gustare, pranz si gustarea de dupa amiaza (program lung). Programul de functionare al gradinitei este zilnic, de luni pana vineri, intre orele 8.00 si 19.00. Ce ne propunem si ce urmarim pentru micii nostri parteneri si prieteni? - orice copil – odata ajuns in gradinita – sa se simta ca acasa, in mediul familial;
- sa depaseasca usor momentele inerente de adaptare si sa lege primele relatii de prietenie cu copii de varsta lui;
- sa invete permanent lucruri noi, interesante, care sa-i dezvolte cunostiintele;
- sa isi doreasca sa se intoarca la gradinita cu placere in fiecare zi;
- sa invete cu usurinta o limba straina- engleza sau germana;
- sa se pregateasca pentru viitor;
- sa isi formeze deprinderi si priceperi care il vor ajuta sa se adapteze la nivelul primar.
Usile gradinitei vor fi mereu deschise pentru toti copiii ai caror parinti constientizeaza nevoia de educatie a copiilor lor, indiferent de etnie, religie, in cautarea permanenta a satisfacerii nevoii inpiduale a fiecarui copil de a se simti competent, legat de altii si totusi autonom. |