Gradinita Teddybär va desfasura activitati în conformitate cu planul de învatamânt si programele elaborate de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului pentru învatamântul prescolar. Modelul educatiei pentru dezvoltarea armonioasa si sanatoasa a individului încurajeaza ca strategii de lucru învatarea prin descoperire si crearea unor motivarii puternice pentru succes si reusita scolara. Gradinitei Teddybär îi sunt specifice atentia dirijata catre fiecare prescolar, testarea diferentiata, monitorizarea atenta a progresului. Programul gradinitei încurajeaza învatarea intensiva a limbilor straine (germana si engleza) si derularea altor activitati extracurriculare (tabere, excursii, vizite, serbari, proiecte tematice) si optionale care sa stimuleze aptitudinile individuale: arte plastice, muzica, pian, balet, dans, aikido, tenis, etc. Optionale Prin implicarea directa a parintilor, Gradinita Teddybär are o gama variata de activitati optionale organizate de profesori specializati, care urmaresc nevoile si interesele copiilor si permit o mai buna adaptare la realitatile cotidiene: ? Aikido | ? Arta | ? Pian | ? Balet | ? Origami | ? Logopedie | ? Tenis de câmp | ? Learn to be | ? Sah | ? Inot | ? Robotica | ? Teatru | Limbi straine Centrata pe copil, noua abordare a educatiei propune teme din realitatea de zi cu zi, teme pragmatice si în concordanta cu interesele si necesitatile prescolarilor. Astfel, ne dorim a fi si activitatile de limbi straine (germana si engleza), care le propunem: teme atractive si de mare interes într-o maniera cât se poate de amuzanta …pâna la urma învatarea este un joc…nu-i asa? Împreuna cu personajele din povestile preferate, cu jucariile lor favorite, copiii vor învata termenii esentiali ai limbilor engleza si germana, cu o mai mare usurinta si cu mai mult haz, vor parcurge o tematica bogata în stimuli lingvistici, transformând învatarea într-un joc interactiv. Itinerariul tematic porneste de la realitatile cotidiene, mai familiare copilului: corpul , familia, casa, explorând apoi locuri si situatii mai îndepartate: orasul, mediul natural, etc, pâna la a include lumea fantastica a basmelor si povestilor. Activitatile de limbi straine au fost gândite în asa fel încât sa corespunda particularitatilor individuale si de vârsta ale copiilor. Prin programele pe care le folosim , ne propunem formarea si dezvoltarea deprinderilor de baza, parcurgerea unor teme de mare interes, însusirea vocabularului si a actelor de vorbire, care fac posibila comunicarea si care, asigura acuratetea exprimarii. Sarcinile impuse de obiectivele predarii-învatarii limbilor straine, au dus la realizarea unor pachete didactice integrate, cuprinzând manualul , ghidul profesorului, fise de lucru, casete audio, CD, DVD, precum si materialele necesare pentru evaluarea formativa si sumativa. |