Publicitatea nu este un domeniu nou, promovarea produselor ?i serviciilor nefiind inventată acum 20 de ani. Cu toate acestea însă, pu?ini sunt cei care înteleg cu exactitate ce reprezintă publicitatea, trecând peste partea de creativitate. Publicitatea este reglementată! Afirma?ie adevarată, dar pu?in cunoscută ?i aplicată de speciali?ti sau de companii care utilizează acest mecanism pentru a se dezvolta. Investi?iile efectuate în campanii de marketing ?i promovare, mai ales pentru companii multina?ionale sau mari, reprezintă o parte importantă din bugetul companiei. Cu departamente alocate doar marketingului se poate observa interesul generat de publicitate, astăzi, pu?ine companii rezistând ?i crescând fară o strategie de promovare. Publicitatea nu implică numai comunicarea TV sau radio, implică mass media, cu partea deloc de neglijat a online-ului, implică etichetarea ?i ambalarea, implică concursuri ?i loterii, implică comunicări pe re?ele de socializare, implică drepturi de autor ?i drepturi de imagine. Avoca?ii Grecu&Asocia?ii sunt specializa?i în dreptul publicitătii, oferind asisten?ă în toate etapele creării unei campanii integrate, în analizarea comunicărilor comerciale, a identificării punctelor slabe ?i a corectării acestora înainte de a deveni o problema. Toată această activitate se desfasoară lucrând împreună cu clientul, cu departamentul de marketing, cu institu?ii de stat ?i private, chiar ?i cu organisme de autoreglementare. Sanc?iunile nerespectării dispozi?iilor legale nu sunt de ignorat, punând ajunge la amenzi ?i la interzicerea campaniilor publicitare. Pierderile financiare generate de astfel de sanc?iuni pot fi subtan?iale, imaginea unei companii fiind cartea de vizită a acesteia. Orice semn de întrebare cu privire la integritatea ?i etica companiei poate duce la dispari?ia acelei companii de pe pia?a românească. Institu?iile care veghează la respectarea normelor legale în domeniul publicită?ii nu sunt pu?ine, fiecare având competen?a pe o parte a acesteia, în final reprezentând un tot unitar, chiar dacă, de multe ori, nu ?i un tot coerent. Ministerul Finan?elor Publice, Consiliul Na?ional al Audiovizualului, Ministerul Sănătă?ii, Agen?ia Na?ională a Medicamentului, Consiliul Roman de Publicitate, Institutul Na?ional de Bioresurse Alimentare, Agen?ia Na?ională pentru Protec?ia Consumatorului sunt doar o parte a organismelor cu atribu?ii în acest domeniu. Grecu&Asocia?ii oferă asisten?ă ?i reprezentare în fa?a tuturor acestor autorită?i ?i organisme, asigurând interfa?a ?i comunicarea dintre dumneavoastră ?i reprezentan?ii institu?iilor, apărând interesele clientului ?i oferind solu?ii problemelor semnalate. Cite?te mai mult... https://greculawyers.ro/dreptul-publicitatii/ |