Grozav Business - Servicii contabilitate Bucuresti Afisari: 36
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 5
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Telescopului, Nr. 29 - 31, bir. ap. 9, 10 si 13, Sector 1, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0726636161
-------------------------
Web: Internet
  email: office@grozavbusiness.ro
  site: www.grozavbusiness.ro
  facebook: p/Grozav-Business-100069943954393/

 
Servicii Management Financiar  
Detalii  
  • Managementul financiar al proiectelor cu finantare nerambursabila;
  • Evidentierea separata a cheltuielilor eligibile si neeligibile pentru fiecare proiect;
  • Pregatirea documentatiei pentru cererile de prefinantare, de plata si de rambursare si intocmirea cererilor si a oricaror alte raportari si anexe solicitate de forumurile abilitate;
  • Depunerea cererilor de prefinantare, plata, rambursare in conformitate cu graficele de cereri ale proiectelor si cu termenele stabilite de legislatia in vigoare, inclusiv in contractele de finantare;
  • Planificarea si gestionarea cash-flowlui pe proiecte, intocmirea de previziuni si executii bugetare si informarea responsabilului proiect cu privire la situatia bugetara si la eventualele neconformitati;
  • Realizarea de modificari bugetare, in conformitate cu nevoile proiectului, in colaborare cu Responsabilul de proiect;
  • Actualizarea graficelor cererilor de prefinantare, plata si rambursare, in functie de prevederile legislative in vigoare, de cash-flowul si nevoile proiectelor;
  • Alocarea cheltuielilor indirecte pe proiecte si intocmirea deciziilor de alocare a acestora;
  • Monitorizarea interna a tuturor operatiunilor financiare;
  • Coordonarea activitatilor de trezorerie si planificarea activitatilor necesare pentru a asigura un flux optim al lichiditatilor, in vederea desfasurarii eficiente a activitatilor proiectului;
  • Asigurarea arhivarii fizice si electronice a documentelor pe tipuri de cheltuieli, precum si a cererilor de prefinantare, rambursare, plata si a documentatiei aferenta;
  • Incorporarea tuturor operatiunilor intocmite pe proiecte, prin inregistrarea tuturor operatiunilor conform registrului jurnal mai sus mentionat, in contabilitatea generala a Beneficiarului, avand in vedere ca toate situatiile financiare (balante de verificare, bilanturi, declaratii, s.a.) se intocmesc la sediul Beneficiarului. Asigurarea corectitudinii, completitudinii si in stricta concordanta cu bugetele proiectelor a inregistrarilor contabile;
  • Evidenta si gestiunea materialelor consumabile, obiectelor de inventor si mijloacelor fixe;
  • Intocmirea NIR-urilor si bonurilor de consum pentru materiale consumabile si obiecte de inventar, in conformitate cu planul de achizitii, dupa verificarea si consemnarea cu “bun de plata” a facturilor;
  • Intocmirea fisei mijlocului fix in conformitate cu planul de achizitii, dupa verificarea si consemnarea cu “bun de plata” a facturilor, pe grupele, clasele si/sau subclasele, respectiv duratele prevazute in Catalogul mijloacelor fixe;
  • Efectuarea salarizarii: state de plata, declaratii ANAF, s.a., prin preluarea informatiilor necesare de la Responsabilul de proiect (pontajele colective pe fiecare proiect) si Responsabilul resurse umane (CIM, Rapoarte salariati, concedii medicale, concedii de odihna s.a.);
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor privind nedeductibilitatea TVA aferenta cheltuielilor eligibile cuprinse in cererile de rambursare si obtinerea certificatului privind nedeductibilitatea TVA;
  • Analiza corespondetei intre inregistrarile analitice din contabilitate si cererile de plata, rambursare in conformitate cu bugetele proiectelor;
  • Incarcarea documentelor financiar-contabile aferente cererilor de rambursare, plata, prefinantare in sistemul informatic MySMIS pana la incheierea situatiei financiare a fiecarui proiect;
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Adeverinte angajati  |  Administrare baza date  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Balante electronice  |  Business transport  |  Casa de pensii   |  Cash management  |  Certificate constatatoare  |  Circuitul documentelor  |  Concedii medicale  |  Consolidarea balantelor de verificare  |  Consultanta auto  |  Consultanta business  |  Consultanta contabila  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta juridica  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Consumabile medicale  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate nir  |  Contabilitatea cheltuielilor  |  Contracte de baza  |  Contracte individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Dezvoltare software  |  Drepturi autor  |  Drepturi de autor   |  Elaborarea balantei de verificare   |  Evidenta date personal  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Firma contabilitate  |  Incetari contracte munca  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Instruirea personalului  |  Instruirea personalului organizatiei  |  Intocmire contracte  |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea rapoartelor  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Jocuri noroc  |  Legislatia in vigoare  |  Lichidari firme  |  Management resurse umane  |  Management financiar  |  Management proiect  |  Managementul documentelor  |  Managementul proiectelor it  |  Managementul proiectului  |  Modificari societati comerciale  |  Modul contabilitate  |  Oficiul registrului comertului  |  Oportunitati de business  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Planificarea afacerii  |  Proiect management  |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportari contabile  |  Recomandari   |  Reprezentare juridica  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii medicale  |  Servicii personalizate  |  Servicii retail  |  Servicii salarizare  |  Servicii software  |  Servicii specifice de lichidare  |  Servicii suplimentare  |  Sistemul de management  |  Situatiile financiare  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Tehnologie performanta  |  Transport business  |  Transport container  |  Tranzactii comerciale  |  Verificare contabilitate  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.