O atentie speciala s-a acordat asigurarii bazei materiale, mijloacelor de instruire, ca suport pentru curriculum, prin care sa se faciliteze trecerea de la un învatamânt centrat pe profesor la un învatamânt centrat pe elev.
În concordanta cu continutul curriculum-ului, s-a încercat ca prin modul de dotare a laboratoarelor, cabinetelor si atelierelor scoala, prin materialele didactice necesare si prin echipamentele de instruire, manuale si tehnologii didactice de utilizare a acestora, sa fie promovata transformarea elevului într-un factor activ al propriei instruiri.
Elevii au la dispozitie documentatia, materialele si echipamentele necesare executarii directe a lucrarilor, sporind autonomia si responsabilitatea fiecarui elev în parte.
A crescut numarul laboratoarelor de informatica; a fost achizitionat soft educational si profesori ai scolii au fost implicati în elaborarea de soft educational; întreaga scoala este racordata la INTERNET, pentru a permite elevilor si profesorilor accesul permanent la informatie.
Au fost procurate materiale si echipamente pentru a permite activitatea de instruire în laboratoarele de specialitate, mod de lucru care favorizeaza independenta în instruire prin efectuarea unor simulari de defecte, identificarea, localizarea si remedierea acestora.