Pentru efectuarea reparatiilor in perioada de garantie a produselor sunt necesare urmatoarele documente la momentul inregistrarii produsului in service: certificatul de garantie in orginal completat corect documentul de achizitie (factura fiscala sau bonul fiscal) in original sau copie. Conditii speciale aplicabile doar in cazul produselor Hauser, Selecline, Bluesky si Elta: - doar pentru produsele Bluesky: intrucat se comercializeaza si produse care nu pot beneficia de garantie in unitatea noastra iar acest lucru nu este mentionat clar pe certificatul de garantie va rugam sa ne contatctati telefonic inainte de a va deplasa la sediul nostru.
- certificatul de garantie nu trebuie sa contina modificari/stersaturi, chiar daca modificarile sunt stampilate;
- daca defectiunea survine in primele 12 luni ale perioadei de garantie reparatiile se pot efectua in unitatea noastra de service;
- daca produsul este achizitionat din magazinele Auchan, iar defectiunea survine in cel de-al doilea an al perioadei de garantie (lunile 13-24 de la achizitie), garantia se acorda in magazinele Auchan.
Fara aceste documente nu poate fi solicitata reparatia prin procedura de garantie. Se poate solicita insa reparatia contra cost. Executam lucrari de reparatii pentru produse aflate in perioada de garantie pentru umatorii producatori si clase de produse: |