La cunoasterea mediului : observam, citim imagini, ne jucam si invatam despre: gradinita, familie, corpul uman, fructe, legume, anotimpuri, meserii, mijloace de transport, animale de la ferma.
In cadrul activitatilor matematice: ne jucam cu obiecte, culori primare ( rosu, galben si albastru), jetoane, alcatuim siruri si grupe de obiecte si astfel formam primele notiuni matematice.
Educarea limbajului are ca obiective principale: pronuntarea corecta a sunetelor limbii romane, imbogatirea vocabularului si exprimarea corecta in propozitii; aceste obiective se realizeaza in cadrul activitatilor de : memorizare, lecturi dupa imagini, povesti illustrate, jocuri didactice.
In cadrul activitatilor estetic – creative: copiii vor invata primele cantecele si vor dansa pe ritmul lor, vor picta cu degetelele , vor invata culorile sau vor modela cu plastilina si lut.
Jocurile motrice din cadrul activitatilor fizice vor conduce la o mai buna coordonare motorie, la invatarea schemei corporale si a diferitelor variante de mers si alergare.
Activitatle practice sunt un bun prilej pentru copii de formare a priceperilor si deprinderilor prin: ruperea hartiei, mototolire, pliere, decorare si lipire.