Havreliuc Carmen - Expert contabil, Bucuresti Afisari: 736
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 352
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Apusului, Nr. 34, Bl. M6, Sc. A, Ap.1, Parter, Sector 6,
-------------------------
Phone: Telefon
  0723528104
-------------------------
Web: Internet
  email: office@contacompleta.ro
  site: www.contacompleta.ro

 
Audit fonduri UE  
Detalii  

Audit fonduri UE

AUDIT CONTA HAVRELIUC SRL, membra CAMERA AUDITORILOR FINANCIARI   si inregistrata in  Lista persoanelor fizice și juridice care pot audita fonduri europene și alte fonduri nerambursabile de la alți donatori conform protocolului  CAFR- MFE ,  ofera servicii de audit fonduri europene . Procedurile de auditare folosite sunt conforme cu prevederile standardelor internationale de audit.

Serviciile de audit se efectueaza conform termenelor stipulate in contract si tinandu-se seama de termenele de transmitere a rapoartelor catre organismele de finantare.

Auditul este obligatoriu in cazul finantarilor din fonduri europene. Rambursarea cheltuielilor efectuate cat si eliminarea riscurilor de a returna fondurile primite si utilizate pentru cheltuieli neeligibile vor putea fi eliminate doar printr-o verificare riguroasa.

Auditul verifica eligibilitatea cheltuielilor efectuate in cadrul proiectului si confirma eligibilitatea sumelor solicitate pentru rambursare. Auditorul poate emite recomandari privind modul de imbunatatire a activitatii in cadrul proiectului. Chiar si in cazul companiilor mici care gestioneaza proiecte cu finantare europeana, serviciul de audit este deosebit de util, verificand eligibilitatea cheltuielilor si modul de utilizare fondurilor.

Auditorul are obligatia si responsabilitatea de a urmari toate etapele realizarii unei astfel de evaluari: planificarea, controlul, evaluarea sistemelor de contabilitate si controlul intern, probele de audit, raportarea.

Auditul se va finaliza cu urmatoarele rapoarte:

  • analizarea si verificarea legalitatii si corectitudinii cheltuielilor;
  • verificarea folosirii sumelor primite ca avans;
  • auditul conturilor tertelor parti;
  • confruntarea cheltuielilor cu conturile special desemnate si cu bugetul proiectului;
  • verificarea veniturilor Proiectului;
  • informatii privind localizarea precisa a sediului unde se afla originalele documentelor justificative in eventualitatea verificarii acestora de catre Comisia Europeana sau Curtea de Conturi
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
auditor intern   |  infiintari puncte de lucru   |  inventar mijloace fixe  |  Acte firma  |  Activitate principala  |  Activitatea societatii   |  Activitati contabilitate  |  Analiza costurilor productie  |  Analiza financiara  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Audit societati  |  Auditor intern  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Calculul amortizarii  |  Calculul costurilor de productie  |  Capital social  |  Certificare bilant  |  Certificare bilant contabil  |  Certificat constatator registrul comertului  |  Certificate constatatoare  |  Certificate constatatoare registrul comertului  |  Cesiuni firme  |  Consolidarea balantelor de verificare  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta fonduri europene  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate nir  |  Contabilitate primara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea cheltuielilor  |  Contabilitatea imobilizarilor  |  Contabilitatea notelor intrare receptie  |  Contabilitatea productiei  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea veniturilor  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Control si audit intern  |  Controlul intern  |  Copii acte   |  Costurilor de productie  |  Creante comerciale  |  Credite factoring  |  Curtea conturi audit  |  Declaratii impozite si taxe   |  Depunere documente registrul comertului  |  Depunerea statelor de plata  |  Destinata productiei  |  Destinatii interne   |  Dispozitii incasare  |  Dispozitii plata  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Eliminarea riscurilor   |  Erori materiale  |  Evaluari patrimoniale  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evitarea lichidarii  |  Experti contabili  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme certificare  |  Firme infiintare  |  Fiselor de post   |  Foi varsamant  |  Fonduri nerambursabile  |  Furnizori de servicii   |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Infiintare firme  |  Infiintari firme  |  Infiintari persoane fizice autorizate  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Infiintari srl  |  Inregistrare puncte de lucru   |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Intocmire bilant  |  Intocmire bilant contabil  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea organigramei societatii   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea adeverintelor de salariu  |  Intocmirea decontului tva  |  Intocmirea deconturilor cheltuieli  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea registrului casa  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Leasing financiar  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lucrari si servicii  |  Majorare/reducere capital social  |  Managementul riscului  |  Mijloace fixe  |  Mijloace juridice specifice  |  Misiuni economice  |  Modificari societati comerciale  |  Modul contabilitate  |  Mutari firme  |  Obiectivul unui audit  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea de credite sau leasing   |  Oficiul registrului comertului  |  Opinii juridice   |  Ordine plata  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Plan afaceri  |  Proiecte europene  |  Radieri puncte lucru  |  Rapoarte financiare  |  Raportari contabile  |  Recomandari   |  Registru de casa  |  Registrul comertului  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Schimbare certificat inregistrare  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii conexe  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii leasing  |  Servicii medicale  |  Servicii medicale complete  |  Servicii salarizare  |  Servicii suplimentare  |  Serviciul roman informatii  |  Situatii financiare  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societati infiintari  |  Specificul activitatii desfasurate  |  Taxe si impozite  |  Verificare contabilitate  |  Verificare curtea de conturi  |  Verificare informatii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.