Echipa noastra de inginerii IT asigura servicii de intretinere si optimizare a calculatoarelor, laptopurilor si perifericelor precum si a retelei informatice pe baza de abonament lunar (SLA – Service Level Agreement). Pentru fiecare client in parte realizam o analiza detaliata a situatiei statiilor de lucru, a functionalitatii si a cerintelor companiei.Pe baza analizei se proiecteaza cel mai bun pachet de servicii care sa corespunda nevoilor firmei dumneavoastra. Abonamentele de Mentenanta IT sunt intodeauna personalizate si includ (selectie): - Curatare, verificare si optimizare periodica a sistemelor
- Monitorizare si securizare a retelei si a sistemelor
- Suport Tehnic Proactiv – vizite lunare periodice programate in prealabil
- Interventii On-site nelimitate si in regim de urgenta (timp garantat de interventie)
- Back-up de date, Devirusari, Optimizari hardware si software
- Help-Desk – suport tehnic remote (telefonic / mail / messenger)
- Consultanta, transport si instalare gratuita pentru produse IT&C
Serviciile de mentenanta se fac proactiv si nu neaparat la solicitarea beneficiarului. Vizitele se fac conform unui program prestabilit (detalii prestabilite referitoare la periodicitate, număr de intervenţii, tarife orare). Beneficiile unui Contract de Mentenanta: - Fara intreruperi ale activitatii principale datorate structurii informatice
- Economie de resurse umane si financiare
- Suport IT profesionist si neintrerupt
|