HyperCubic IT Outsourcing ofera servicii de suport tehnic hardware si software companiilor care au intre 10-100 utilizatori. Oferim suport tehnic atat pe baza de abonament lunar (SLA) cat si on-demand (interventie la cerere). Suportul Tehnic oferit include printre altele:. - Monitorizarea infrastructurii IT, a aplicatiilor si a echipamentelor;- Protejarea informatiilor prin back-up centralizat si automat;- Realizarea unui inventar complet al componentelor hardware si licentelor software; - Implementarea unor solutii de securitate a retelei si serverelor;- Solutii de securizare a continutului (solutii antivirus, filtrare web si e-mail);- Propunerea si implimentarea unei solutii de back-up centralizat, solutii de back-up online (spatiu intre 2-250GB); - Interventii lunare nelimitate
- Administrare hardware si software servere
- Servicii hardware si software complete:
- administrare integrala hardware si software: diagnosticare, reparatie si inlocuire echipamente;
- consultanta tehnica privind inlocuirea echipamentului;
- intretinere echipamente IT (curatare de praf, optimizare hardware si software );
- administrare, configurare si optimizare sistem de operare, suita office si antivirus;
- echipamente similare oferite gratuit pe durata reparatiei;
- vizite lunare obligatorii de intretinere si optimizare a statiilor de lucru si a laptopurilor;
- helpdesk - suport tehnic (telefonic / email / messenger);
Timp de interventie (on-site): intre 2 – 24 ore ( in functie de nivelul contractual agreat). |