“Managementul bun este arta de a face problemele atat de interesante, iar solutiile lor atat de constructive, incat toti vor dori sa munceasca si sa se ocupe de ele.” Paul Hawken (antreprenor, autor, activist.) Masura succesului in afaceri este data de calitatea managementului si a leadership-ului. Miza acestor doua functii este reprezentata de orientarea catre actiuni comune si eficiente ale echipei in sensul obiectivelor organizatiei. Acest rezultat poate fi obtinut numai prin manifestarea integrata si armonizata a acestor doua functii. Atat influenta in relatia cu oamenii, cat si planificarea, organizarea, analiza, viteza in judecata si decizie, comunicarea si delegarea sunt competente la fel de necesare in alinierea actiunilor comune si eficiente ale angajatilor la obiectivele organizatiei. Leadership-ul si management-ul eficient sunt fundamentale pentru succesul pe termen lung al organizatiei. Acest program urmareste dezvoltarea capacitatii tuturor participantilor de a transpune in activitatea lor profesionala aptitudinile manageriale, abilitatile si practicile necesare unei bune performante. Participantii la trainingurile noastre vor fi capabili sa: - inteleaga caracteristicile si rolul managementului intr-o corporatie
- stabileasca corect obiectivele manageriale si sa identifice corect prioritatile
- planifice adecvat activitatile manageriale si sa evite cronofagii
- stabileasca sarcinile potrivite pentru a fi delegate, precum si persoana adecvata catre care sa delege si sa transmita constructiv sarcina
- abordeze corect dilema incredere-control in delegare
- aplice instrumente adecvate de control a activitatii
- coordoneze eficient sedintele si sa le valorifice optim rezultatele
- previna si sa gestioneze conflictele, precum si relatia cu angajatii dificili
- comunice eficient si sa construiasca echipe performante
In trainingurile noastre dedicate activitatii de management vorbim despre: - mediul in care corporatiile activeaza si dinamica pietei
- triada activitatilor de management
- stiluri manageriale (caracteristici si efecte)
- organizare eficienta a activitatilor manageriale
- delegarea eficienta si controlul managerial, precum si despre dilema incredere-control in delegare
- sedintele eficiente, care aduc maxim de beneficii pentru performanta echipei
- incurajarea flexibilitatii si adaptarea la schimbare
- procesul de luarea a deciziilor
- comunicarea manageriala
- construirea si managementul echipelor
- situatii conflictuale si angajati dificili
Durata recomandata: min 2-3 zile Structura: pondere teorie/practica = 50/50 Se utilizeaza exercitii, jocuri de rol, discutii de grup, studii de caz si materiale video. |