DE CE? (motivatia) si / sau PENTRU CE? (finalitate) Pentru dezvoltarea capacitatii participantilor de a parcurge eficient procesul vanzarii directe, intr-o piata competitiva. Cum? Invatand si exersand: - Profilul clientului potential – obtinut din profilul clientului “real”
- Metode de generare a fluxului constant de clienti noi
- Construirea procedurii de activare a clientilor noi
- Obtinerea intalnirii; specificul vizitei de prospectare
II. VIZITA unei vanzari de succes – etape: - Listarea si planificarea vizitelor pentru clienti specifici
- Revizuirea / strangerea informatiilor despre client / produs / concurenta
- Stabilirea obiectivelor pentru acea vizita; structurarea vizitei
- Atitudinea potrivita pentru o abordare reusita
- Algoritmul abordarii agreabile si constructive
3. Identificarea nevoilor clientului – raportat la produs: - Tehnici de explorare a nevoilor: interogare vs ascultarea activa
4. Prezentarea produsului: - Prezentarea beneficiilor produsului raportat la nevoile clientului
- Valorificarea materialelor / produselor in prezentare
- Pregatirea introducerii pretului; anuntarea pretului
5. Rezolvarea obiectiilor: - Cand apar obiectiile?
- Tipuri de obiectii
- Atitudinea potrivita in fata obiectiilor
- Tehnici de gestionare a obiectiilor si de influentare constructiva
- Strategii & tehnici de negociere
- Negocierea cu persoane dificile
- Identificarea semnalelor de cumparare
- Tehnici de inchidere
- Ce e de facut dupa ce clientul a spus DA / NU
III. FOLLOW-UP si recuperarea banilor de la client IV. FIDELIZAREA clientilor: - Dezvoltarea relatiei interpersonale
- Personalizarea ofertei; construirea de solutii unice pentru client
- Recompensarea loialitatii
- Simplificarea relatiei si a contactului cu compania
|