“MEGATRAK” – ansamblul transmisie – suspensie – directie; solutia tehnica ce a eliminat axele clasice rigide. Miscarea se transmite prin intermediul cardanelor longitudinale la cutiile de transfer care sunt atasate direct sub sasiu si mai departe catre roti prin cardane scurte independente. Fiecare astfel de cardan scurt este conectat si cu cilindrul hidraulic ce alcatuieste sistemul de suspensie hidropneumatica pe roata iar la randul lui, cilindrul de suspensie este conectat in partea superioara cu sistemul de directie. Acest ansamblu integrat “transmisie – suspensie – directie” permite transmiterea miscarii si virarea rotilor in coordonare permanenta cu deplasarea pe verticala a cilindrului de suspensie. Rezultatul este ca fiecare roata actioneaza independent functie de relieful suprafetei de deplasare, toate rotile sunt permanent in contact cu solul ceea ce conduce la o uzura uniforma a anvelopelor si mai ales, la eliminarea eforturilor, tensiunilor trimise de la roti in intreg sistemul de transmisie si in autosasiu. Totodata, prin eliminarea multor componente din lantul transmisiei clasice, costurile cu intretinerea si reparatiile accidentale sunt zero. Brat telescopic “MEGAFORM” Brat telescopic cu sectiune ovoidala ce permite un transfer facil si lin al efortului intre tronsoanele bratului, precum si curbarea normala a acestuia sub actiunea sarcinii. “TWIN-LOCK” – sistemul de boltare a bratului la telescopare Sistem cu doua bolturi ce actioneaza pe zona neutra a bratului, pe fetele laterale, unde eforturile si tensiunile sunt mult mai reduse decat pe fetele de sus si jos ale bratului. SARCINA MAXIMA (t): 60LUNGIME BRAT TELESCOPIC (m): 48LUNGIME PRELUNGITOR (m): 8,7 – 15 CATEGORII: AUTOMACARALE, GROVE, UTILAJE NOI |