Promovarea prin campanii de Facebook Ads iti permite sa ajungi la clienti sau potentiali clienti, te ajuta sa creezi o comunitate care sa interactioneze cu produsul/serviciul tau (like, comment, share). Orice firma trebuie sa aibe in planul anual de marketing si promovare Facebook Ads, deoarece indiferent de domeniul de activitate, o parte mai mare sau mai mica de potentiali clienti se afla pe platforma de socializare. A nu folosi aceasta platforma, chiar si cu un buget minim, inseamna a irosi o oportunitate de crestere. De ce sa va promovezi pe Facebook? Identificarea publicului tinta – datorita criteriilor Facebook de segmentare: varsta, sex, interese, nivel de stiudii, stare civila, comportament. Loc de infromare a utilizatorilor – Pagina de Facebook cat si campaniile de promovare aduc infromatiile in fata consumatorilor brandului tau. Interactiunea cu potentiali clienti – Prin intermediul retelei sociale vei primi mesaje din partea utilizatorilor, oferindu-le raspunsurile de care au nevoie, vei construi o imagine mai buna a companiei tale. Crestere a brand “awareness” – Construirea unui profil puternic pe Facebook precum si incurajarea utilizatorilor sa dea “like” si “share” va contribui la cresterea vizibilitatii si a sistemului de recomandari. Control asupra bugetului – Acest canal de marketing permite sa setam un buget zilnic sau pe anumita perioada de timp. Costurile de promovare – Facebook Ads sunt printre cele mai reduse costuri de promovare online. |