Bybloserve Management - Infiintare Firma Urgent Bucuresti Afisari: 621
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 447
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bld. Decebal, nr.12 Bl. S7, Sc. 1, Et. 5, Ap. 15, Int. 15C Sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0725535555
-------------------------
Web: Internet
  email: office@infiintarefirmaurgent.ro
  site: www.infiintarefirmaurgent.ro

 
Infiintare SRL (Societatea cu Raspundere Limitata)  
Detalii  video  

Societatea cu raspundere limitata (SRL) este acea forma de societate comerciala ale carei obligatii sociale sunt garantate cu patrimoniul social, iar asociatii sunt obligati numai in limita capitalului social subscris. Capitalul social va fi fixat de catre asociati in functie de nevoile societatii, cu respectarea plafonului minim stabilit de lege in valoare de 200 Lei. Respectivul capital social se poate retrage din contul de capital social, dupa infiintarea firmei.

 

Contul de capital social nu este contul care urmeaza sa fie folosit de catre firma in activitatea curenta, urmand ca dupa ridicarea documentelor de infiintare de la biroul nostru, administratorul firmei, sa deschida un cont curent pentru viitoarele tranzactii bancare. Societatea cu raspunderea limitata se poate constitui prin: – asocierea a doi sau a mai multor asociati pentru a desfasura o activitate comerciala, in vederea impartirii profitului si care raspund pentru obligatiile sociale in limita aportului lor – aportul unui singur asociat, care este detinatorul tuturor partilor sociale; asociatul unic poate fi o persoana fizica sau o persoana juridica

 

O persoana fizica sau juridica poate detine calitatea de asociat unic intr-o singura firma. La infiintare, toate firmele sunt platitoare de impozit pe venitul microintreprinderilor, respectiv 3% din incasari. Totodata, in momentul infiintarii firmei, aceasta este neplatitoare de TVA. Ulterior infiintarii firmei, se poate solicita inregistrarea in scopuri de TVA la cerere sau dupa depasirea plafonului de TVA, respectiv 65.000 euro echivalent 220.000 Lei.

 

Cursul pentru calculul plafonului de TVA este cel de la 1 Ianuarie 2007.Acte infiintare SRLDocumentele pe care trebuie sa ni le puneti la dispozitie pentru inregistrarea societatii cu raspundere limitata – SRL sunt: – cartea de identitate/pasaport a asociatului/asociatilor si cartea de identitate/pasaport a administratorului – dovada sediului social (actul de proprietate al spatiului unde doriti stabilirea sediului social pentru a va putea redacta contractul de comodat/contractul de inchiriere). In cazul in care nu dispuneti de un spatiu pentru stabilirea sediului social, compania noastra va poate pune la dispozitie o adresa pentru gazduirea temporara a sediului social(gazduire sediu social pentru o perioada de 6 luni – 675 Lei; gazduire sediu social pentru o perioada de 1 an – 900 de Lei). Astfel scapati de durerile de cap cauzate de necesitatea obtinerii semnaturilor vecinilor cat si a acordului Asociatiei de Proprietari. – acordul vecinilor si al Asociatiei de proprietari (download formular) in cazul gazduirii sediului social la o locatie intr-un apartament – specimen de semnatura dat in fata Notarului Public. Exista Notar Public in ceeasi locatie cu birou nostru. 

 

 De redactarea tuturor documentelor si de obtinerea actelor necesare intocmirii dosarului pentru inregistrarea societatii la Registrul Comertului, inclusiv de rezervarea de denumire, ne vom ocupa noi.Oferta noastra de infiintare SRLOnorariul nostru pentru infiintarea unei societati comerciale cu raspundere limitata este de 300 de Lei (fara TVA) si include: – Consultanta cu privire la tipul de firma dorit de client, daca aceasta va fi sau nu platitoare de TVA, precum si alte probleme de drept comercial ce pot aparea in functie de particularitatea cazului – Rezervare nume firma – Redactarea si atestarea de catre avocat a actului constitutiv al firmei, ce va cuprinde: datele dvs, obiect de activitate, capital social, inserarea codurilor CAEN, conditii de functionare, conditii de lichidare, etc – Redactarea si atestarea de catre avocat a declaratiei de administrator si a declaratiei de asociat in cadrul unei societati comerciale, ca acestia indeplinesc conditiile legale; – Redactarea actului privind detinerea sediului social (contract de comodat sau contract de inchiriere); – Depunerea capitalului social; – Depunerea tuturor actelor si reprezentare in fata persoanei desemnate de Registrul Comertului, in vederea obtinerii certificatului de inregistrare; – Ridicarea certificatului de inregistrare si predarea acestuia clientului.

 

Oferta noastra include toate operatiunile necesare infiintarii firmei si nu are costuri ascunse. Spre deosebire de alte oferte de pe piata de infiintari firme, noi nu doar va redactam documentele, ci le si atestam in calitate de avocati, acest lucru insemnand ca nu veti plati taxe notariale suplimentare pentru declaratia de asociat si/sau administrator si nu va vom solicita procura notariala pentru infiintarea firmei. La un calcul simplu, ofertele concurentei care va prezinta doar costul de redactare a documentelor, va genereaza costuri suplimentare de peste 300 lei. La conceperea actului constitutiv al firmei, va sfatuim ca in obiectele secundare de activitate sa includem toate codurile CAEN permise de lege, intrucat la infiintare acest lucru este gratuit.Nu tarifam suplimentar in functie de numarul de coduri CAEN asa cum se intampla la concurenta. 

 

 In cazul in care gasiti alta oferta pentru pachetul complet oferit de biroul nostru pentru infiintarea firmei, va oferim un DISCOUNT de 20% din onorariul standard.Onorarii si taxe infiintare SRLCosturile pentru o firma cu asociat unic, cetatean roman, sunt urmatoarele: – taxe ONRC 122 Lei – capital social minim 200 Lei, se retrag din banca dupa infiintare – specimen de semnatura dat de administrator la Notar 72 Lei – onorariu infiintare firma 300 Lei. Optional, va putem confectiona si stampila firmei, avand propria noastra masina de produs stampile. Costul unei stampile Ultimark SQ 25 este de 66 de lei.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video
 
certificatul fiscal  |  litigii comerciale   |  Acte firma  |  Acte necesare cadastru  |  Acte necesare intabulare   |  Acte notariale  |  Acte societati comerciale  |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Actul constitutiv al societatii  |  Adeverinta atestare vechime munca  |  Administrarea inregistrarilor  |  Analiza afacerii  |  Analiza de caz  |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Analize economico financiare  |  Analize financiar contabile  |  Angajarea in munca  |  Aporturi capital social  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta fiscala persoane fizice  |  Asistenta fiscala persoane juridice  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta legala  |  Asistenta litigii comerciale  |  Asociatii proprietari  |  Avocat drept comercial  |  Avocat societati comerciale  |  Birou notar specimen semnatura  |  Cadastru intabulare  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Calitatea de administrator  |  Capital social  |  Capitalul social al firmei  |  Carte funciara  |  Cenzor contabil  |  Certificat constatator registrul comertului  |  Certificat fiscal   |  Certificat fiscal administratia financiara  |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni datorii  |  Cesiuni firme  |  Concurenta comerciala  |  Consultanta calitate  |  Consultanta calcul taxe  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Consultanta juridica avocat  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta notariala  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Cont curent  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contracte pentru sediu  |  Contractelor de munca  |  Contractul de munca  |  Costuri ascunse  |  Declaratii venit  |  Depozitare marfa  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Dificultati comerciale   |  Dizolvare firma  |  Drept comercial  |  Drept de proprietate  |  Echipa specialisti  |  Echipa tanara   |  Experti contabili  |  Expertize contabile  |  Expertize contabile judiciare   |  Expertize fiscale  |  Expertize juridice  |  Extras de carte funciara   |  Fara taxe suplimentare  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme infiintare  |  Fise fiscale  |  Hotararea adunarii generale  |  Identitate firma  |  Identitate produs  |  Impozit global persoane fizice  |  Impozit global persoane juridice  |  Incheierea contractelor comerciale  |  Infiintare carte funciara  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Infiintari asociatii  |  Infiintari firme  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Infiintari srl  |  Informatii clienti  |  Informatii parteneri afaceri  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrare mentiuni  |  Inregistrarea de asociatii  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrarea lunara a statelor de plata  |  Intermedieri transporturi  |  Intocmire acte  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare firma  |  Lichidare societate  |  Litigii comerciale  |  Litigii de munca   |  Litigii munca  |  Lucrari si servicii  |  Management timp  |  Mediu de cultura  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Modul contabilitate  |  Modul salarii  |  Munca cu forme legale  |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Note contabile  |  Note plata  |  Nu are sediul social  |  Numarul de asociati  |  Obligatiilor fiscale  |  Oficiul registrului comertului  |  Onorariul firmei  |  Ordine plata  |  Parti sociale   |  Persoana juridica   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Piata de capital  |  Plata impozitelor  |  Plati taxe  |  Prelungire contracte de sediu  |  Radiere firma  |  Rapoarte inspectie fiscala  |  Raportari contabile  |  Recodificare caen  |  Redactare acte   |  Redactare acte notariale  |  Redactare societati comerciale  |  Redactarea actului constitutiv  |  Registrul comertului  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Regulamente interne  |  Relatiile de afaceri   |  Reprezentare in litigii   |  Reprezentare juridica  |  Reprezentare juridica litigii munca  |  Reprezentare litigii comerciale  |  Reprezentare notar public  |  Reprezentare registrul comertului  |  Rezervare denumire societate  |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Salarizare personal  |  Schimbare sediu social  |  Sediul social  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii salarizare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Societati cu raspundere limitata  |  Societati infiintari  |  Specimen semnatura  |  Stabilirea temporara a sediului   |  Stampile birou  |  Taxe si onorarii   |  Tranzactii comerciale  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.