Instalatiile gpl pentru motoarele alimentate prin injectie directa au la baza sistemele secventiale BRC, dar cu solutii tehnice atat hardware, cat si software, care garanteaza functionarea optima a motorului cu injectie directa. La fel ca la sistemele secventiale cu injectie indirecta, injectia de gaz are loc in galeria de admisie, permitand aceeasi simplitate de montaj ca la sistemele secventiale precedente, avand posibilitatea de a utiliza aceleasi componente mecanice. Electronica este ceea ce reprezinta noul sistem inovativ, fiind supusa unor teste severe, validate de catre fabricantii de autoturisme, pentru aplicatii in compartimentul motor. Datorita noului sistem de injectie directa de benzina, un sistem complex, au fost necesare noi inovatii, atat cu referire la electronica cat si a algoritmilor de calcul. Instalatia gpl SDI (sequential direct injection) este destinata vehiculelor avand motoare cu injectie directa de benzina, aspirate sau turbo, cu putere de pana la 200 kw. Un astfel de exemplu ar fi Mazda CX7. Sistemul SDI este format din urmatoarele componente:-rezervor de GPL si multivalva Europa 2-electrovalva GPL ET 98-reductor vaporizator: Genius MB, Genius MAX-injectoare INO3-senzori de temperatura gaz (intregrat in rampa de injectoare)-sensor de presiune gaz P1-electronica (ECU: FLY SF SDI)-noul comutator digital cu indicator de nivel gaz si buzzer (avertizare sonora)Toate componentele sistemului sunt aprobate in conformitate cu reglementarile existente cu privire la componentele de securitate gpl (R 67-01) si orientari cu privire la compatibilitatea EMC (electromagnetica 2004/104/CE)Secvent injectie directa |