Secvent Plug&Drive este o instalatie gpl de tip secventiala, capabila sa asigure o cantitate optima de gaz, foarte precisa, intr-un timp foarte scurt, reusind sa satisfaca cerintele normelor de poluare euro 5. Sistemul se bazeaza pe o inovatie a software-ului care, datorita noilor algoritmi de calcul de gestionare a combustibilului gazos, reuseste intr-un mod simplu si intuitiv sa controleze in orice conditii de exploatare a autovehiculului cantitatea optima de combustibil gazos pentru a obtine cele mai bune rezultate. BRC a inglobat in instalatia Plug&Drive un sistem de diagnosticare pe gaz, permitand comunicarea cu sistemul OBD original al autovehiculului. Configuratia instalatiei:Reductorul vaporizator este capabil sa asigure o presiune stabila si precisa a gazului pentru a satisface schimbarile de cuplu si putere a motorului. Reductorul Genius MB, poate asigura debitul de gaz pentru motoare cu o putere de pana la 160 kw la motoarele aspirate si cu o putere de pana la 200 kw la motoarele turbo.Reductorul vaporizator Genius MAX, a fost conceput pentru motoare cu puteri cuprinse intre 140 kw si 240 kw. La motoarele cu puteri mai mari de 240 kw, debitul de gaz poate fi asigurat prin montarea a doua reductoare Genius MAX. Putem exemplifica prin montajul instalatiei pe un Range Rover Sport Supercharged de 390 CP. ECU (calculatorul de gpl) a fost dezvoltat de BRC in urma unei lungi experiente cu sistemele secventiale precedente, functionand impreuna cu o structura hardware puternica. Acolo unde este posibil, pentru a accesa unele caracteristici suplimentare, calculatorul ofera conectarea la sistemul OBD al autovehiculului. Comutatorul - noul comutator, cu un excelent impact estetic, ofera posibilitatea integrarii in tabloul de bord. Acesta imbina functia de indicator de nivel al gazului si functia de informare a tipului de combustibil utilizat (GPL sau benzina), intr-un aparat compact. Senzorii pe care ii adopta instalatia Secvent Plug&Drive sunt de dimensiuni reduse si cu conectori incorporati, care elimina posibilitatea unor legaturi incorecte sau posibilitatea unor contacti imperfecti. Acesti senzori care permit o citire a parametrilor fizici ca urmare a imbunatatirii functionarii sistemului sunt:-senzorul de temperatura si presiune a gazului este incorporat in rampa de injectoare (citeste cu precizie temperatura si presiunea gazului )-senzorul MAP cu conector integrat este usor de amplasat datorita dimensiunilor reduse, putand fi utilizat atat pentru motoarele aspirate, cat si pentru cele turbo.-senzorul de temperatura al lichidului de racire este integrat in corpului reductorului-vaporizator Genius. Acesta are rolul de a informa ECU gaz cand indeplineste conditiile necesare pentru comutare benzina/gaz. Functionarea instalatiei:Dupa instalare, calculatorul pune in aplicare prin intermediul injectoarelor de gaz, conform informatiilor primite de la ECU benzina si de la senzorii instalatiei, astfel incat sa obtina amestecul optim necesar unei arderi complete, respectand cerintele normelor de poluare impuse. Injectoarele de gaz sunt cele care controleaza cantitatea de combustibil trimisa la fiecare cilindru in parte, in mod direct in galeria de admisie, in apropierea injectoarelor de benzina. ECU gaz are rolul de a evalua semnalele de la injectoarele de benzina si de a calcula timpii de injectie gaz. Cu o rapiditate extrema si cu o precizie de dozare a cantitatii de gaz se caracterizeaza sistemul Plug&Drive. |