ISO 9001 este un standard international adoptat de Organizatiile care doresc sa-si construiasca si sa implementeze un sistem de management al calitatii in scopul demonstrarii in fata clientilor sai, a indeplinirii cerintelor referitoare la calitate pentru activitatea desfasurata. Intr-o lume in care concurenta este din ce in ce mai mare, calitatea constituie un important criteriu de selectie in alegerea unei Organizatii prestatoare de servicii iar satisfactia clientului un obiectiv important de realizat. Beneficiile aduse de certificarea ISO 9001: angajamentul Organizatiei de a realiza activitati/lucrari la nivelul cerintelor clientilor sai; preocuparea Organizatiei pentru activitati/servicii realizate la nivelul calitativ cerut de regelementarile/standardele aplicabile; reducerea costurilor calitatii pentru activitatile / serviciile prestate; castigarea increderii clientilor si in final obtinerea satisfactiei clientilor pentru serviciile prestate; castigarea increderii autoritatilor privind respectarea legislatiei aplicabile; alinierea la cerintele pietii – interna cat si internationala de demonstrare a existentei sistemului de management al calitatii certificat. |