Cu o retea internationala de peste 100 de magazine, franciza Antonelle Paris a fost lansata in anul 1988 pentru a raspunde nevoii constante de feminitate si eleganta a femeilor. Articolele vestimentare din colectiile francizei Antonelle Paris propun un stil chic, elegant si versatil, fiind potrivite pentru orice eveniment sau moment al zilei, din materiale de cea mai buna calitate (matase, bumbac, vascoza etc.). Clientul target este femeia cu varsta cuprinsa intre 25-45 de ani si venituri peste medie. Avantajele Francizei Franciza ANTONELLE PARIS ofera in etapa de prelansare: suport in identificarea, contractarea si negocierea unei locatii pretabile pentru desfasurarea activitatii; training francizatului si personalului acestuia; ongoing: suport pe partea de visual merchadising, stocuri, marketing si promovare, performanta vanzari (minim 2 vizite de monitorizare ale francizorului/sezon la unitatile francizate) mProfilul investitorului Abilitati relevante Spirit antreprenorial, pasiune pentru fashion, experienta anterioara in retail si business management (reprezinta un avantaj), networking local, capital disponibil de investit 100.000 Euro |