Institutul de Studii Financiare - formare profesionala pentru domeniul financiar nebancar Bucuresti Afisari: 107
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri diverse Vizitatori: 85
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Popa Petre, nr. 24, sector 2
-------------------------
Phone: Telefon
  0212305120
-------------------------
Web: Internet
  email: office@isf.ro
  site: www.isf.ro
  facebook: ISFINRO/

 
Analiza Diagnostic a Resurselor Umane  
Detalii  

Grupul tinta pentru un curs de resurse umane poate fi format dintr-o gama larga de profesionisti care sunt implicati în gestionarea si dezvoltarea personalului dintr-o organizatie, inclusiv:

  •     Manageri de resurse umane si specialisti în resurse umane
  •     Manageri si supervizori de departamente care sunt responsabili de gestionarea personalului
  •     Antreprenori si proprietari de afaceri mici si mijlocii care îsi gestioneaza propriul personal
  •     Cei care doresc sa îsi îmbunatateasca abilitatile de gestionare a personalului în cadrul pozitiilor lor actuale sau care doresc sa se dezvolte în domeniul resurselor umane
  •     Cei care doresc sa înteleaga mai bine aspectele legale si etice ale gestionarii personalului.

Cursurile de resurse umane pot fi personalizate pentru diferite niveluri de experienta si pot fi adaptate la nevoile specifice ale organizatiilor. De exemplu, un curs poate fi orientat spre nivelurile de baza ale gestionarii personalului pentru cei care îsi încep cariera în resurse umane, sau poate fi orientat spre nivelurile avansate ale managementului personalului pentru cei cu mai multa experienta în domeniu.

Obiectivele cursului

Obiectivele unui curs de resurse umane pot varia în functie de nivelul de experienta al participantilor si de specificul organizatiei. În general, însa, obiectivele unui astfel de curs includ:

  • Îmbunatatirea abilitatilor de recrutare si selectie - Cursantii ar trebui sa învete cum sa identifice si sa atraga candidati de calitate, sa realizeze selectia candidatilor potriviti si sa-i integreze în organizatie.
  • Dezvoltarea abilitatilor de gestionare a personalului - Cursantii ar trebui sa învete cum sa dezvolte abilitatile si competentele angajatilor, sa evalueze performantele lor si sa le ofere feedback, sa gestioneze conflictele si sa motiveze angajatii.
  • Îmbunatatirea întelegerii legilor de munca - Cursantii ar trebui sa învete cum sa respecte reglementarile legale în domeniul resurselor umane si sa evite problemele juridice legate de gestionarea personalului.
  • Îmbunatatirea capacitatii de comunicare - Cursantii ar trebui sa învete cum sa comunice eficient cu angajatii, sa ofere feedback constructiv si sa abordeze problemele într-un mod pozitiv si eficient.
  • Îmbunatatirea capacitatii de dezvoltare a strategiilor de compensare si beneficii - Cursantii ar trebui sa învete cum sa dezvolte si sa administreze un pachet competitiv de compensatii si beneficii pentru angajati, care sa atraga si sa retina talentele în organizatie.
  • Îmbunatatirea capacitatii de dezvoltare a culturii organizationale - Cursantii ar trebui sa învete cum sa creeze o cultura organizationala pozitiva si productiva, care sa promoveze angajamentul, implicarea si productivitatea angajatilor.
  • Îmbunatatirea abilitatilor de dezvoltare a planurilor de dezvoltare a carierei - Cursantii ar trebui sa învete cum sa dezvolte planuri de dezvoltare a carierei pentru angajati, care sa le ofere posibilitati de crestere profesionala si sa îi motiveze sa ramâna în organizatie pe termen lung.

Beneficiile pentru cursanti în urma participarii la un astfel de curs includ îmbunatatirea abilitatilor si competentelor de gestionare a personalului, dezvoltarea unui set de cunostinte si competente în domeniul resurselor umane, precum si îmbunatatirea carierei si a perspectivelor de angajare.

Tematica

I.    Reguli generale privind managementul resurselor umane    
II.    Optimizarea necesarului de resurse umane    
III.    Recrutarea si selectia noilor angajati     
IV.    Cum sa intocmim fisele posturilor 
V.    Managementul performantei – Evaluarea , promovarea  angajatilor    

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Activitati conexe  |  Analiza diagnostic   |  Analiza financiara  |  Analiza piata  |  Analiza pietei  |  Business line  |  Cariera profesionala   |  Cunostinte de baza   |  Curs marketing notiuni baza  |  Cursuri marketing  |  Cursuri online  |  Cursuri pregatire profesionala  |  Dezvoltare organizationala  |  Dezvoltare profesionala  |  Dezvoltarea carierei  |  Domeniul resurselor umane  |  Evaluarea posturilor  |  Evaluari daune  |  Expert tehnic daune auto  |  Formare profesionala  |  Format electronic   |  Investitii financiare  |  Legislatia aplicabila  |  Legislatia in vigoare  |  Managementul riscului  |  Marketing online  |  Piata asigurarilor  |  Piata de capital  |  Planuri afaceri  |  Programe formare profesionala  |  Programe de formare   |  Recrutare personal   |  Recrutare si selectie  |  Recrutare specialisti resurse umane  |  Resurse umane   |  Selectie personal  |  Supraveghere financiara  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.