Produsele IT achizitionate trebuie privite ca instrumente ce va ajuta in munca pe care o desfasurati Atunci cand va ganditi la dezvoltarea tehnologica a companiei trebuie sa luati in calcul necesitatile dvs. Ne-am intalnit cu multe cazuri in care investitiile in tehnologie au fost mult prea mari in comparatie cu necesitatile, ceea ce a dus la cheltuieli foarte mari inutile. Intotdeauna este folositor un Audit IT pentru a putea evalua corect necesitatile, tehnologia necesara si o proiectie de dezvoltare ulterioara. Echipa noastra este foarte pasionata de tehnologie si este intotdeauna la curent cu toate aparitiile din domeniu si cu trendul pe care tehnologia il va urma in urmatorii ani, astfel putem face recomandari de echipamente ce nu vor deveni inutile in urmatoarea perioada, fortandu-va sa le schimbati foarte repede. Marea majoritate a achizitiilor in domeniul IT sunt facute la recomandarea unui angajat care, probabil este cel mai tehnic din companie. De cele mai multe ori astfel de achizitii sunt prea scumpe. Motivele fiind urmatoarele: - tehnologie invechita – ceea ce duce la o perioada de utilizare mai mica a sistemelor
- lipsa anumitor functionalitati – ceea ce duce la achizitia ulterioara de accesorii mult mai scumpe
- neintelegerea tehnologiei actuale – ceea ce duce la un randament scazut ale acelor echipamente IT, in sine ducand la o durata de viata mai scurta a acestora
Prin parteneriatele noastre cu diverse companii, putem beneficia pe anumite tipuri de produse hardware si software de discounturi ce se traduc intr-un pret mai mic pentru dvs. decat cele pe care le puteti obtine in magazinele de specialitate. Clientii nostrii intotdeuna prefera sa faca achizitiile IT prin noi pentru ca: - recomandarile noastre sunt foarte echilibrate si au observat acest lucru in timp
- planul de achizitii pe care il realizam nu pune presiune mare pe bugetul companiei, ne gandim intotdeauna la o crestere organica care sa fie alimentata de profitul generat de investitiile precedente in tehnologie
- termenul de plata flexibil pe care il oferim, mai ales companiilor care au si alte tipuri de colaborare cu noi
- viteza de livrare a sistemelor dorite si instalarea lor pentru a fi utilizate
- suportul pe care il oferim in momentul in care exista o problema de garantie (se poate asigura echipament la schimb pe perioada rezolvarii garantiei, astfel in cat colegii dvs. isi vor putea desfajura activitatea in continuare).
|