| | | Detalii | | | | - Gestionarea dosarelor de personal ale angajatilor Beneficiarului,
- Întocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului
- Întocmirea contractelor individuale de munca, actualizarea lor conform cerintelor legale, recomandari privind clauzele contractuale,
- Întocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca si a minutelor de informare,
- Întocmirea actelor aditionale cuprinzând clauzele specifice ale contractelor de munca: clauza de mobilitate, clauza de neconcurenta, clauza de formare profesionala, clauza de folosinta laptop, telefon, autovehicul,
- Întocmirea contractului de garantie pentru gestionari,
- Întocmirea deciziilor privind suspendarea si încetarea contractelor individuale de munca si efectuarea modificarilor în ReGES,
- Completarea si actualizarea informatiilor privind functia de baza, persoane în întretinere, Case de Sanatate, coasigurati, realizare de alte venituri,
- Actualizarea codurilor ocupatiilor conform codului COR,
- Completarea si transmiterea ReGES conform cerintelor legale
- a contractelor individuale de munca,
- a modificarilor intervenite prin actele aditionale de modificare a clauzelor prevazute în contractele individuale de munca,
- a deciziilor (actele de suspendare si actele de încetare a contractelor individuale de munca),
- a schimbarilor intervenite în actele de identitate, în starea civila sau pregatirea profesionala a salariatilor,
- Întocmirea adeverintelor de vechime si de salariu pentru salariati,
- Întocmirea adeverintelor de somaj pentru salariati,
- Generarea si transmiterea de rapoarte specifice Word/Excel/pdf.
| | | | | | |