| | | Detalii | | | | -
Audit al dosarelor de personal ale angajatilor Beneficiarului, -
Întocmirea unui raport cu situatia dosarelor la momentul initializarii externalizarii si completarea acestora cu documentele care lipsesc, -
Consultanta pentru completarea/modificarea contractelor individuale de munca active, -
Consultanta în privinta planificarii si evidentei concediilor de odihna, -
Consultanta pentru întocmirea/completarea/modificarea Regulamentului Intern, -
Consultanta pentru verificarea contractului colectiv de munca la nivel de unitate, -
Consultanta pentru întocmirea/completarea/modificarea fiselor de post pentru angajatii Beneficiarului, -
Consultanta pentru întocmirea Convocatoarelor pentru Adunarea generala a salariatilor – pentru alegerea reprezentantilor salariatilor, -
Consultanta pentru constituirea comisiilor disciplinare si efectuarea cercetarilor disciplinare, -
Consultanta pentru începerea negocierii colective, -
Consultanta în elaborarea unor politici si proceduri interne în cadrul firmei, -
Consultanta formare sau reconversie profesionala, -
Consultanta corelare cu legislatia europeana în domeniu, -
Consultanta în aplicarea legislatiei cu privire la discriminarea la locul de munca, -
Consultanta în elaborarea unor politici si proceduri de work-life balance în cadrul firmei, -
Informarea periodica a clientului privind modificarile legislative în domeniu, -
Consultanta în rezolvarea conflictelor de munca sau la negocierea contractelor colective/individuale de munca. | | | | | | |